NightWolfie Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Heisann. Har et Asus Striker Extreme og kjører Vista x64. Da jeg innstalerte vista så ville den laste ned drivere til Nforce 590 chipset. Jeg har jo 680i, så jeg fatter ikke hvorfor den ville det. Lastet ned originale drivere fra Asus men det står fortsatt samme drivere i enhetsbehandling. Saken er at når jeg ser på video så lagger det og filmene fryser gjerne helt. I spilling og andre ting går alt helt perfekt. Noen forslag? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Avinstaller _ALT_ av nforce 590 drivere og prøv å reinstallere 680i driverene.. Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 Akkurat i det jeg avinnstallerer driverne innstallerer windows de på nytt igjen. Prøver så å innstallere n680i driverne fra asus men det hjelper ikke. Står fortsatt det samme.. Hjelp! Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Prøv med å starte windows i safe mode da..det skal gå.. Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 Prøv med å starte windows i safe mode da..det skal gå.. 8638317[/snapback] Takk, da tester jeg det etter jobb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå