Isbilen Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Han knoter med et Source-drevet prosjekt som skal slippes på Steam, dato ukjent. Lenke til kommentar
SpoileD Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Hvordan kan det være mulig å lage en så stor suksess som eneren? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Hvordan kan det være mulig å lage en så stor suksess som eneren? 8657535[/snapback] Kopiere den på en måte så det ikke ser ut som en kopi? Lenke til kommentar
Rosewell1983 Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 halleluja! Eneren var digg! Spennende historie, og selve singleplayeren varte veldig lenge (synes jeg iallefall) noe jeg håper en eventuell versjon nr3 også har. Møøø Rosewell Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Eneren er mitt desidert favorittspill gjennom tidene. Alle valgmulighetene du fikk, og måten du kunne personalisere rollefiguren du spilte var jo på en måte banebrytende. Ingen spill i ettertid har kommet i nærheten av å være så komplett som Deus Ex. Egentlig litt rart at ett så gammelt spill fortsatt er konge når det gjelder gameplay. Skulle tro det skjedde litt utvikling på det området også, ikke bare grafikkmessig som det legges så enormt mye fokus på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg