Joachim_F Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Det kan se ut som et nytt spill i den kritikerroste Deus Ex-serien er på vei. Les mer Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Håper det Men håper også at de går mer tilbake til eneren og rpg elementene osv. Lenke til kommentar
Hadron Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Jeg vet jeg blir skuffet :gråte: Lenke til kommentar
Psychore Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 konge! Eneren er kanskje mitt favoritt spill gjennom tidene. Måten det kombinerte rollespill, action, frihet til å gjør det du ville, og en kongehistorie... får gåsehud bare av å tenke på det. Blir vel aldri like bra det her, spesielt uten Spector, men lov å håpe. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Om det blir et nytt Deus Ex 2 så begynner jeg seriøst å grine! Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Håper seriøst det blir ein pc only og verdig oppfølgar av originalen, då Deus Ex 2 var ein konsollifisert søppeltittel. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Oi, oi, oi! Høres bra ut. Håper for Guds skyld de legger med rollespillelementer slik som i eneren, hvis ikke blir jeg, og alle andre ser det ut til, meget skuffet. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Argh! Ikke enda en sodomering av min beste spillopplevelse gjennom tidene! Hvis de ikke kommer til å leve opp til den uoppnåelige standarden til det første spillet, så for gud skyld, ikke levér ut enda sleivspark i stellet til ekte Deus Ex fans, sånn som "Invisible War" *grøss* Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Håper på en ny ener Toern... vel, den gjorde meg kvalm når jeg begynte å sammenlikne den med enern Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Dette er gode nyheter, det første spillet var jo helt fantastisk! Toern var helt elending i forhold, men Ion Storm er stengt, noen andre vil lage spillet. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Dei kan kanskje få det til riktig denne gongen, men eg har mine tvil. Greier dei å lage ein sømløs verda og har variert ammo så er dei ijallefall på skikkeleg god veg. Det var det eg hata mest med nummer 2. Altfor mykje loading og ein ammotype. Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 får fortsatt frysninger når deus ex soundtracks blir spilt i winamp'n, beste spillopplevelsen jeg noen gang kommer til og få. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) La dem prøve, men uten Warren Spector (er ikke det forresten tidenes kuleste navn?) bak spakene vet jeg sannelig ikke hvor mye tro jeg har på prosjektet. Det første Deus Ex er heldigvis av en slik kvalitet at det tåler et par gjennomspillinger i året mens vi venter, så de får ta den tiden de trenger. EDIT: Opprettet ny sig for anledningen. Endret 20. mai 2007 av Isbilen Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 siDDIs: Er enig i dette med ammo. Jeg lurer på hva i all verden de tenkte da de bestemte seg for å gjøre det slik som i Invisible War. Jeg skulle gjerne ha ramset opp alt det jeg skulle ønske ble forbedret/lagt til i det kommende spillet i forhold til forgjengerene, men jeg tror en slik liste ville bli altfor lang, så jeg holder meg til de tingene jeg anser som viktigst. 1: RPG-elementer likt det som man finner i eneren. 2: Forskjellig typer ammo til de forskjellige våpnene. 3: Ingen lastetider. Hadde vært flott, men er lite sannsynlig. Litt lastetid skader uansett ikke. 4: "Inventory" likt den ifra eneren. 5: Flere ruter til målene dine. Jeg følte ikke Invisible War ga deg så mange ruter til målene dine som i eneren. Kan godt hende dette er fordi områdene ikke er så store i toeren som i eneren, så toeren laster oftere (bare slik på Xbox, kanskje?) Isbilen: Nja... jeg vet ikke helt. Invisible War er jo elendig sammenlignet med originalen, så kanskje er det like greit at Warren ikke er med denne gangen. Men på en annen side så kan det jo hende han har lært av sine feil. Det skal uansett bli spennende å følge med framover. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 siDDIs: Er enig i dette med ammo. Jeg lurer på hva i all verden de tenkte da de bestemte seg for å gjøre det slik som i Invisible War. Jeg skulle gjerne ha ramset opp alt det jeg skulle ønske ble forbedret/lagt til i det kommende spillet i forhold til forgjengerene, men jeg tror en slik liste ville bli altfor lang, så jeg holder meg til de tingene jeg anser som viktigst. 1: RPG-elementer likt det som man finner i eneren. 2: Forskjellig typer ammo til de forskjellige våpnene. 3: Ingen lastetider. Hadde vært flott, men er lite sannsynlig. Litt lastetid skader uansett ikke. 4: "Inventory" likt den ifra eneren. 5: Flere ruter til målene dine. Jeg følte ikke Invisible War ga deg så mange ruter til målene dine som i eneren. Kan godt hende dette er fordi områdene ikke er så store i toeren som i eneren, så toeren laster oftere (bare slik på Xbox, kanskje?) Isbilen: Nja... jeg vet ikke helt. Invisible War er jo elendig sammenlignet med originalen, så kanskje er det like greit at Warren ikke er med denne gangen. Men på en annen side så kan det jo hende han har lært av sine feil. Det skal uansett bli spennende å følge med framover. 8651876[/snapback] Kanskje de kunne gjort det stort og åpent som S.A.L.K.E.R (eller hva det nå heter). Har ikke spilt det selv men sett noen videoer. Eller som obilvion for de som ikke vet hva S.A.L.K.E.R er. Bare for å ha sagt det synes jeg 2eren var drit bra (også i sammenligning med eneren). Lenke til kommentar
Kuroneko Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Deus Ex døde smertefullt i det toeren kom ut. Jeg skulle ønske de kunne vise familien litt respekt ved å la være å mishandle liket. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Håper de får folk som lagde det første spillet med på dette, vet ikke helt hvordan dette kan gå hvis de ikke gjør det. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Det er lov å håpe at de faktisk kan lage en treer som bygger på de sterke sidene ved det første Deus Ex. En av tingene jeg ønsker annerledes i forhold til Deus Ex er at en som i toeren faktisk kan fullføre spillet uten å måtte drepe noen underveis. Det var et valg man egentlig skulle kunne ha i Deus Ex og, men av fler grunner kommer en bare ikke utenom det der. Jeg elsker den sneaky måten å spille det, eller en kombinasjon av sneaky og drepe-når-du-må. Huh, slakte alle i det diskoteket? Gjorde jeg vel aldri.. *rødme*. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Yeeeeesssss!! Dette reddet dagen Håper bare de lærer av de feilene de gjorde i 2eren... Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Noen som vet hva Waren Spector holder på med nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg