Truman Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Jeg har en maskin med en Celeron 566 cpu som jeg skal bruke som linux-box. skal ha den så stillegående som mulig, og gjerne kjøre den uten vifte på cpuen. Passer Socket A-kjølere på denne maskinen? Bør jeg ha et monster av ei kjøleribbe for å gjøre dette? Noen som har forslag på (rimelige) kjøleribber? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Hva med 12dB ? Denne Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Den vifta så da litt fislete ut? Festene er like, eller kan veldig lett tilpasses. Problemet er at S-370 ofte har for dårlig plass rundt CPU-sokkelen. Har selv montert en Socket-A Orb-kjøler på et S-370 HK. Var utrolig trangt, men den gikk akkurat på! Sjekk størrelsen på ribba og sjekk om den passer på HK. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=NC1951 Hadde denne på en Duron 600 som jeg klokka til 900 med denne. Funker helt fint og bråker lite. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Du kan sansynligvis klare deg med en stor vifte uten vifte også. Har klokka en celeron 333 til 416 uten vifte. glemte å sette på ledningen og oppdaga det mange uker senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå