Gå til innhold

Får ikke kontakt med Hostean.

Anbefalte innlegg

Jeg har forsøkt et par ganger nå å kontakte webhosten min, Hostean.net, via kontaktskjemaet på sidene deres. Bare for å ha sagt det er jeg generellt fornøyd med dem, men:

Hver gang har jeg fått e-post som sier at 'p.g.a. en teknisk feil ble teksten fra kontaktskjemaet borte, og om jeg kunne gjengi kort hva henvendelsen gjelder?'

Så har jeg svart på den e-posten, men får ikke noe svar. Det viser seg også at e-posten som forteller meg at kontaktskjemaet ikke fungerte, også er en automatisert melding, så egentlig har jeg ikke vært i kontakt med noen der borte i det hele tatt (p.g.a. ordlyden i e-posten trodde jeg ikke den var automatisert).

Det virker jo dermed som verken kontaktskjemaet eller kontakt e-postadressen fungerer (annet enn "automatisk").

Så - er det noen her som bruker Hostean og som har fått kontakt med dem?

Noen som jobber for Hostean?

-Det kan jo selvsagt være at de ikke vil svare meg, men i og med at det sansynligvis ligger penger i det for dem å svare meg, skulle man jo ikke tro at det var tilfelle...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Greit - det viser seg at de hadde sendt meg en e-post og i tillegg løst problemet mitt på en meget bra måte allerede for en tid tilbake, men jeg hadde ikke mottatt e-posten med beskjed om dette. Så da er alt i orden.

Da er jeg (mer enn) godt fornøyd med Hostean igjen. :)

Lenke til kommentar
Greit - det viser seg at de hadde sendt meg en e-post og i tillegg løst problemet mitt på en meget bra måte allerede for en tid tilbake, men jeg hadde ikke mottatt e-posten med beskjed om dette. Så da er alt i orden.

Da er jeg (mer enn) godt fornøyd med Hostean igjen. :)

8640920[/snapback]

Hmm - jeg har tidligere forsvart Hostean i diskusjoner hvor kvaliteten på servicen ble hakket på. Jeg har desverre nå, gått over til motparten, og er ikke lenger fullt så fornøyd med den. I dee siste mnd har det vært altfor mye nede tid på sql serveren, og det har nå ført til at jeg har bedt domeneshop om å overta domenet selv om jeg faktisk har 9 mnd igjen av perioden jeg har betalt for. Synd at det skulle bli slik, for en periode syntes jeg hostean var det besten en kunne få (for så lite penger).

Er ihvertfall glad på dine vegner. Håper du fortsatt vil være fornøyd Hostean (jeg har vært hos dem i 2.5 år, og vært passe fornøyd til nå). Men jeg tror de har oversolgt serveren sin litt for mye, hver gang jeg er inne på kontrollpanelet så er jo cpu loaden i taket og responstiden på sql querries mange sekunder (faktisk opp til 20 sek. På gode dager, gjerne rett etter en nedeperiode klarer de det på 1.5 sek).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...