Gå til innhold

grafikk smartinger.........

D@T@ M@N

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
lol lol lol!!!!!

på spillegal.no var det noen som ikke skjønte at graffikken blir helt sugen i ut2003 med gf mx440 64mb Sdram!!!!!

Aaaaahhhhhhaaaa......!

Hmm har ett Geforce 2 GTS Ultra som på tester yter ca det samme som ett Geforce 4 MX 440 og jeg kan kjøre UT 2003 i 1024x768 med normale innstillinger og det flyter fett , ja faktisk så fett att jeg er en av/den beste spillerne på teamet vårt ;)

Att noen av dere "arti" karer ikke skjønner att ett Geforce 4 MX 440 er ett helt kurant kort og spille UT 2003 syntes jeg viser hvor opphengt dere er på "det aller beste" og fnyser av oss som har det "nest beste"

Anyway smågutter så knuser jeg dere i uten problemer i spill ala UT 2003, RTCW , Kingpin OSV med mitt litt eldre og fete Geforce 2 Ultra :)

:roll: Den beste med D det nest beste... 8)

Lenke til kommentar
lol lol lol!!!!!

på spillegal.no var det noen som ikke skjønte at graffikken blir helt sugen i ut2003 med gf mx440 64mb Sdram!!!!!

Aaaaahhhhhhaaaa......!

Hmm har ett Geforce 2 GTS Ultra som på tester yter ca det samme som ett Geforce 4 MX 440 og jeg kan kjøre UT 2003 i 1024x768 med normale innstillinger og det flyter fett , ja faktisk så fett att jeg er en av/den beste spillerne på teamet vårt ;)

Att noen av dere "arti" karer ikke skjønner att ett Geforce 4 MX 440 er ett helt kurant kort og spille UT 2003 syntes jeg viser hvor opphengt dere er på "det aller beste" og fnyser av oss som har det "nest beste"

Anyway smågutter så knuser jeg dere i uten problemer i spill ala UT 2003, RTCW , Kingpin OSV med mitt litt eldre og fete Geforce 2 Ultra :)

:roll: Den beste med D det nest beste... 8)

Enig!!!

Bare husk at med gf mx i f.eks Doom3 kveler du vel kortet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...