Gå til innhold

Vista har begynt å "fryse"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva mener du, henger det i 10 sekunder, eller fryser det seg helt slik at du må restarte?

8638787[/snapback]

Fryser helt. Jeg må starte på nytt med on/off knappen.

8638823[/snapback]

 

 

Har begynnt å få samme problemet..

Blir reinstall snart uanz da jeg har bestillt 64bit versjon. Irriterende anyway.. :hrm:

Lenke til kommentar
Slik hadde jeg også problemer med. Fant ikke ut problemet så det endte med reinstallering.

8639041[/snapback]

Jeg har gjort dette men Vista fryser fortsatt :thumbdown: Kan det være skjermdriveren det er noe galt med? Hvordan innstalleres denne på nytt i Vista?

Lenke til kommentar
har ikke opplevd det helt for oset nei, men har opplevd at programmer har stoppet å virke helt, og at selve vista har hengt noen sekunder.

 

Jeg står fortsatt på mitt om at vista er fortsatt i beta og nesten ubrukelig til sp1 kommer

8638801[/snapback]

 

Tja har kjørt Vista problemfritt siden det kom ut,eller enda lengre egentlig siden jeg hadde beta test eksemplaret før det.

Her har alt fungert utmerket fra dag 1, det kunne jeg ikke si i samme grad on XP da det kom :cool:

Lenke til kommentar

Jeg sliter også med at Vista fryser helt. Det hele starter med at et program henger seg helt, dermed går det kanskje 10-15 sekunder også er hele systemet ubrukelig og en omstart er eneste løsning. Jeg har prøvd å la den stå en stund, men selv etter et kvarter hadde ikke Vista "tint opp". Dette skjer hver gang jeg bruker Vista.

 

Ironien i det hele er at jeg brukte en pirat utgave av Vista før, og der fungerte alt faktisk en god del bedre. Jeg hadde riktinok problemer med at maskinen hang seg opp hver gang jeg installerte programmer, men det varte bare i noen sekunder. Det var først etter jeg la inn en lovlig utgave av Ultimate som jeg fikk gjennom jobben at problemene virkelig begynte.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

har begynt å få noen kjipe problemer selv idetsiste med vista.

alt så ut til å funke superfint de første dagene, men nå har jeg fått problemer med at diverse spill bare slutter å funke (world of warcraft og oblivion) og får noen ganger noe greier med at skjermkortet bare kobler ut i noen sekunder. ikke noe feil med skjermkortet siden jeg fikk problemet både med eget skjermkort og det integrerte :(

Lenke til kommentar
har begynt å få noen kjipe problemer selv idetsiste med vista.

alt så ut til å funke superfint de første dagene, men nå har jeg fått problemer med at diverse spill bare slutter å funke (world of warcraft og oblivion) og får noen ganger noe greier med at skjermkortet bare kobler ut i noen sekunder. ikke noe feil med skjermkortet siden jeg fikk problemet både med eget skjermkort og det integrerte :(

8782314[/snapback]

Har du installert directx 9.0c? Vista har normalt bare directx 10 som ikke er helt bakoverkompatibel.

 

Hadde også endel driver krasj intil jeg installerte directx 9.0c. Og ikke bruk den som følger med spill, men last ned direkte fra MS (er en versjon fra april i download center). De som følger med spill har ikke Vista støtte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...