Morten12 Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Hei! Jeg har akkurat kjøpt en Canon MP600. Foto utskriftene har tynne vannrette striper som skjemmer bilde ganske mye.. Skal det være slik? Eller er det noe jeg kan gjøre for å bedre utskrift? M Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Hei! Jeg har akkurat kjøpt en Canon MP600. Foto utskriftene har tynne vannrette striper som skjemmer bilde ganske mye.. Skal det være slik? Eller er det noe jeg kan gjøre for å bedre utskrift? M 8636991[/snapback] Justere skrivehodet, rense patronene osv. Slike skrivere bruker å ha medfølgende programvare som lar deg kjøre igjennom prosedyrer for å rette slike feil. Hvis det ikke blir bedre så kan det hende at denne skriveren suger i utgangspunktet :S Lenke til kommentar
Studenten Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Se om du har stilt in på riktig papirtype. Hvis ikke kan det bli tull. Det enkleste er noe å gjenopprette alle instillinger til slik de var opprinnelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå