Gå til innhold

Trenger hjelp til å åpne steam?

Anbefalte innlegg

Hei

Forige uke formaterte vi hele pc'n, og innstallerte office pakka og noen antivirus programmer:

Avg

Zonealarm

Nå kommer problemet!

jeg innstallerte steam for noen dager siden men jeg rakk ikke å spille noe. så når jeg skulle spille i dagtidlig "launcha" ikke staem seg?

HVa skal jeg gjøre for at det blir fikset? :cry:

takker på forhånd

Edit1:

Hva jeg har prøvd å gjøre er følgende:

Avinstallere/installere fra cd'en og steampowered.no

Oppgavebehandling->Prosesser->avslutte

slått av alle antivirus/brannmurer

edit2:

noen ganger oppdaterer steam seg men så stopper den bare, men ligger på prossesorer i oppgavesamlingen! :thumbdown:

Endret av Tommy_Tha_Tiger
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Kan hende at det allerede kjører, men ikke vises nederst til høyre. Hvis du går på Oppgavebehandling->Prosesser og finner steam der, avslutt Steam og start på nytt igjen.

8718479[/snapback]

har gjort dette også tror du jeg er dum!!

Lenke til kommentar
Kan hende at det allerede kjører, men ikke vises nederst til høyre. Hvis du går på Oppgavebehandling->Prosesser og finner steam der, avslutt Steam og start på nytt igjen.

8718479[/snapback]

8723561[/snapback]

Nytter ikke å hisse seg opp. :ermm:

Har selv hatt dette problemet opptil flere ganger, uheldigvis var det eneste som hjalp for meg å formatere på nytt. Irriterende.

Lenke til kommentar

8718479[/snapback]

8723561[/snapback]

Ja, da lønner det seg kanskje å slenge inn litt om hva du har prøvd også, så slipper vi å kaste bort tiden på ting som allerede er gjort.

Førstepost ga meg forresten inntrykk av att du faktisk er dum, da sikter jeg selvsagt ikke til deg som person, men dine kunnskaper om nettop dette.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...