molland Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) Hei Jeg har bestillt en slik disk som over nå, siden har større cache (tror jeg) enn OS disken, kan det være en fordel å bruke den som OS disk i stedet for, eller vil man ikke merke noe særlig forskjell? Link til disk Frode Endret 18. mai 2007 av molland Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Kommer jo helt ann på hva slags disk du har nå, om du merker noen forskjell.. Lenke til kommentar
molland Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 Hei Fant ut at det var denne hitachi Frode Lenke til kommentar
AndArne Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) Hei Fant ut at det var denne hitachi Frode 8636902[/snapback] Heisann Jeg kjøpte nettopp to slike og kjører dem i Raid 0 som systemdisk. Jeg synes dette går fortere enn min gamle SATA, men det er på ingen måte den "ultimate upgrade". Jeg ønsker fortsatt mer fart Endret 18. mai 2007 av AndArne Lenke til kommentar
maximus Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Hei Fant ut at det var denne hitachi Frode 8636902[/snapback] Ville absolutt ha brukt den som OS disk ja, den er raskere en de aller fleste, bortsett fra WD Raptor da. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Jeg tror det er ganske hipp som happ. Jeg ville ikke brukt tid og energi på å bytte OS-disk mellom de to i hvert fall. Lenke til kommentar
maximus Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Hvis du bruker et IMAGE program som f.eks Acronis true image eller Norton Ghost så er jo dette veldig fort jort da. Access tiden på denne disken er den laveste som går å oppdrive på 7200 rpm disker, derfor vil du oppleve et raskere OS. Ikke VELDIG mye men nok til å merke det. Lenke til kommentar
molland Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 Hei Ved å lage image for å bytte til annen disk, fungerer også xp ok da? Frode Lenke til kommentar
maximus Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Ja, fordi et image er en "bit by bit" kopi av hele hd'en/partisjonen. Det vil si en 100% nøyaktig kopi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå