GLB Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Hei..kjøpte Pentax k10d for noen dager siden, når jeg rister det sidevegs virker det som om det er noe løst (tungt) inni der...er det slik det skal være? Kjøpte det eneste K10d i byen, og har ikke noe å sammenligne med, kan bytte innen noen dager,(el-kjøp) og trenger rask tilbakemelding, please! Lenke til kommentar
StigVidar Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Hei..kjøpte Pentax k10d for noen dager siden, når jeg rister det sidevegs virker det som om det er noe løst (tungt) inni der...er det slik det skal være? Kjøpte det eneste K10d i byen, og har ikke noe å sammenligne med, kan bytte innen noen dager,(el-kjøp) og trenger rask tilbakemelding, please! 8636851[/snapback] Det skal være slik. Det er bildestabiliseringsmekanismen som glir fram og tilbake i opphenget sitt. Lenke til kommentar
mrjakobsen Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 ...og om det ikke er bildestabeliseringa, så tipper jeg det er mekanismen som registrerer om du holder kameraet vann- eller loddrett. om du rister litt, kan det i alle fall høres på f.eks nikon D80 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå