abene Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Overgang til ubegrenset lagringsplass er nå endelig i gang hos Yahoos e-post-tjeneste. Les mer Lenke til kommentar
andylove Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Dette synes jeg er meget bra. Tanken om stor personlig lagringsplass på nett tar form. Det blir bare bedre og bedre Lenke til kommentar
Lucifer24 Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Hva er egentlig poenget? Er temmelig lenge siden jeg hadde problemer med plass på epost serveren, kan faktisk ikke huske å hatt problemer med det noen gang. Det som derimot er ett problem, er viss jeg skal sende noen bilder til en kompis. Er litt slitsomt å måtte sende 3 bilder om gangen. Viss jeg skal sende 20 bilder så blir det en del eposter. Lenke til kommentar
boligego Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Hva er egentlig poenget? Er temmelig lenge siden jeg hadde problemer med plass på epost serveren, kan faktisk ikke huske å hatt problemer med det noen gang. Det som derimot er ett problem, er viss jeg skal sende noen bilder til en kompis. Er litt slitsomt å måtte sende 3 bilder om gangen. Viss jeg skal sende 20 bilder så blir det en del eposter. 8636789[/snapback] Som Bill en gang sa, 8 kb ram holder lenge... Jeg tror hele greia er å være litt i forkant... Det gjelder å se behovet før det faktisk er der. Slik at når behovet kommer, så er gigantene alt klare med tjenestene. Om du trenger flere bilder så kan du alltids zippe de Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Dårlig greie. Det er vedleggene som skulle vært ubegrenset. Ikke 15-20 Mb som de er i dag. Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Ser det ut som om jeg bruker mer enn 56 MB av min mailbox? Gi meg heller imaps tilgang Lenke til kommentar
Fredrik- Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Som andre gir utrykk over her, hva er egentlig greia med all plassen vi skal få lagre eposten vår på når vedleggene butter allerede ved 15-20mb.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Kanskje på tide å lage Yahoomailfs snart? (Montere en yahoo mail konto som partisjon/filsystem i OSet) Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Og da tar jeg opp det evige spørsmålet... Hvor mye er ubegrenset? En plass må det jo "stoppe" Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Forstår de ikke at de fleste av oss ikke har bruk for så mange GB? Det er mer andre faktorer, privatliv, stabilitet, POP3/IMAP funksjoner og så videre. På en annen side ser dette greit ut til at jeg kan lage en Yahoo! konto og bruke til useriøse sider mens jeg bruker Gmail kontoen til seriøse ting. Lenke til kommentar
Dy§no Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Forstår de ikke at de fleste av oss ikke har bruk for så mange GB? Selvsagt gjør de det, dette er bare reklame - det vet folk flest ikke vil lagre stort på innboksen sin. Det er mer andre faktorer, privatliv, stabilitet, POP3/IMAP funksjoner og så videre. Det finnes andre leverandører enn google, ms og yahoo. Sjekk feks ut inbox.com - ingen skanning for reklame, bedre lisens osv. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Dårlig greie. Det er vedleggene som skulle vært ubegrenset. Ikke 15-20 Mb som de er i dag. 8636843[/snapback] Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) Som andre gir utrykk over her, hva er egentlig greia med all plassen vi skal få lagre eposten vår på når vedleggene butter allerede ved 15-20mb.. Hæ? Greia er at vedleggene blir større og større som artikkelen påpeker, derfor mere plass. Yahoo sier dette: More of what you love:Enjoy limitless storage space for photos, attachments, messages, and more. Endret 18. mai 2007 av Onyx Lenke til kommentar
daffyd Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Som andre gir utrykk over her, hva er egentlig greia med all plassen vi skal få lagre eposten vår på når vedleggene butter allerede ved 15-20mb.. Hæ? Greia er at vedleggene blir større og større som artikkelen påpeker, derfor mere plass. Yahoo sier dette: More of what you love:Enjoy limitless storage space for photos, attachments, messages, and more. 8637884[/snapback] Her står det bare at du har ubegrenset lagringsplass for vedlegg, men det står ikke at vedlegg kan være ubegrenset store... tipper, uten å ha sjekket, at de beholder en max størrelse på vedlegg, som typisk ligger på 20-50MB. Lenke til kommentar
Sorce Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 godt nytt dette, brukt yahoomail i 6-7år eller noe slikt og alltid hyggelig når dem øker lagrings kapasiteten Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Gidder ikke å bytte dit nå ettersom de fremdeles ikke har POP3/IMAP. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 de har pop3, som de fleste andre lignene mail-tilbydere i markedet. Men de har ikke imap, og det er det vel heller ingen andre av de store tilbyderne som har... Og så lenge ingen klarer å implementere imap, er det nok verdt å betale noen lapper i året for en seriøs mailserver (eventuelt sette opp selv, er jo ikke så vanskelig det heller) Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Vel, ja de har det men det er ikke gratis. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 pop-mail hos yahoo er gratis. Jeg har iallefall ikke betalt noe siden jeg begynte å bruke pop-funkjsonaliteten for ca fire år siden Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Jeg vet også at Yahoo har pop3. Det gikk fint ann å sette opp Yahoo-mailen min med Mozilla Firebird sist gang jeg prøvde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå