bigx Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Hei. hvilket program kan jeg bruke vist eg skal legge til undertekster på filmer?? Lenke til kommentar
peetah Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 jeg tror det skal være mulig å lage undertekst i notepad. Med riktig oppsett, så skal den legge seg over filmen. film og tekst må i samme mappe og muligens spilles i bestemt spiller... er slettes ikke sikker Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Ein kan heilt sikkert skrive dei rett i notisblokk, men det finst program som gjer jobben enklare, til dømes Subtitles Creator. Det finst heilt sikkert fleire (Google kan nok hjelpe), og det kan godt vere det finst betre, eg har ikkje mykje greie på slike program, men det var no eitt døme. Lenke til kommentar
Kimbara Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Hei. hvilket program kan jeg bruke vist eg skal legge til undertekster på filmer?? 8636543[/snapback] Det finnes diverse DVD-brenneprogrammer som har dette som en funksjon. Tror Ulead har noe der, men jeg husker desverre ikke hva programmet heter nå Det skal være mulig å få en trial-versjon av det. Ta en kikk på hjemmesidene deres, eller google litt rundt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå