gurugutten Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 (endret) Tenkte jeg skulle formatere/gjennopprette fabriksinstillingene på min Acer Ferrari 4005. Men eRecovery nekter å starte. Etter å ha valgt "gjennopprett fabriksinstillinger" får jeg beskjed om at den må starte på nytt (boote). Men etter booten så går den bare tilbake til Win XP Home uten å starte gennoppretningen. CD/DVD stårøverst på boot prioriteringslisten også. Lenge siden jeg gjorde dette sist, men kan ikke huske att jeg gjorde så mye anderledes enn det jeg har gjort denne gangen. Så vil sette pris på noen tips. Begynner å bli fryktelig frustrert etter en haug med restarter Preemtive flame explanation: Prøvde også et søk før jeg startet denne tråden, men ingen av de som dukket opp under "eRecovery" passet med min situasjon. Endret 17. mai 2007 av gurugutten Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Tenkte jeg skulle formatere/gjennopprette fabriksinstillingene på min Acer Ferrari 4005. Men eRecovery nekter å starte. Etter å ha valgt "gjennopprett fabriksinstillinger" får jeg beskjed om at den må starte på nytt (boote). Men etter booten så går den bare tilbake til Win XP Home uten å starte gennoppretningen. CD/DVD stårøverst på boot prioriteringslisten også. Lenge siden jeg gjorde dette sist, men kan ikke huske att jeg gjorde så mye anderledes enn det jeg har gjort denne gangen. Så vil sette pris på noen tips. Begynner å bli fryktelig frustrert etter en haug med restarter Preemtive flame explanation: Prøvde også et søk før jeg startet denne tråden, men ingen av de som dukket opp under "eRecovery" passet med min situasjon. 8636465[/snapback] trykk f8 under oppstart for å gå inn på boot menyen:) Lenke til kommentar
gurugutten Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 Takk for svar, men dette hjalp meg lite Fikk ikke opp noen valg som satt igang recovery der, eller ga meg mulighet til å boote fra recovery cden. Forrige gang jeg gjorde dette mener jeg att jeg gjorde mine valg i eRecovery->maskinen bootet->under oppstart fikk jeg beskjed om å sette inn recovery cd. men den hopper glatt over det siste og bare kjører opp eksisterende win XP Home. Lenke til kommentar
gurugutten Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 Etter en tur i den lokale dataforretningen kom jeg hjem med en ny hd. De sa att dette hadde skjedd før med ferrari 4005. Så byttet den og nå ville den være med på notene (trudde jeg). men ca halveis i installasjonen så slår den seg av. Og må begynne installasjonen på nytt. Har skjedd 5 ganger på rad nå, siste gangen lot jeg maskinen stå ett par timer så den ble ordentlig kald uten at dette hjalp. Frustrasjonen er stor nå. Er det noen her som har lignende erfaringer med denne modellen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå