ikek Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Hei. Lurer på å kjøpe megSilverstone Tamjin 07 og lurer på om det er noen brukere som har noe erfaring med vannkjøling i dette kabinettet? Har tenkt å ha en 120.3 radiator i bunnen-delen sammen med en Liang D5 pumpe i tillegg til PSU og lurer på om det er problematisk? Lenke til kommentar
War Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) Får ikke opp linken til kabinettet men jeg har et sånn kabinett og du får ikke plass til noen ting i bunn. Nedre delen er satt av til 2 strømmforskyninger og 2 harddisk holdere. Du kan jo kutte vekk alt men da får man jo plass til hva man vil. Dette ser du nederst. Endret 18. mai 2007 av War Lenke til kommentar
ikek Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Hvis man tar ut 2xHDD holdere tror du man får plass til 2x 120.3 Radiatorer? Jeg er klar over at det er plass til en 120.4 Radiator itillegg til PSU, men er i tvil om 2x 120.3 radiatorer vil passe i den nedre delen av kabinettet samtidig som man har en PSU montert. Mvh Heiglot Lenke til kommentar
War Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Plassen er 15cm høyde 38cm lengde fra enden på min strømmforskyning Og bredden 21 cm 38x21 som er 15 høy + den plassen til strømmforskyning nr 2 som er vedsiden av den andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå