hendrix2 Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 begynner å bli litt lite med plass på min se w850i og har funnet ut at jeg skal kjøpe meg nytt minnekort. har tenkt på et på 8giga som så vidt jeg vet det største. men er det noen av dere som vet om det finnes memory stick duo med mer plass eller eventuelt når det vil komme? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Hva skal du egentlig med 8 gig? Har selv 2 gig til w800i og er kjempefornøyd. Trenger egentlig ikke større plass. Lenke til kommentar
hendrix2 Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2007 (endret) musikk, filmer osv. har nå 1 gb minne og det går greit. men det kan ofte være litt kjedelig å måtte bytte ut alt innholdet på mobilen annenhver uke Endret 17. mai 2007 av hendrix2 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Jeg vil gjøre deg obs på at visse enheter har en maksstørrelse på minnebrikker og lignende. Som wii har 2 gb. Tror det er på din mobil og. Anbefaler at du sjekker det før du kjøper Lenke til kommentar
hendrix2 Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2007 hvordan kan jeg finne ut makstørrelsen ? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Synes ikke det er noe vits i å se film på mobil. Bruker heller PSP Men det er bare hva jeg synes da. Lenke til kommentar
hendrix2 Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2007 noe av poenget med å kjøpe nytt minnekort er jo fordi jeg kan slippe å måtte ta med meg psp, ipod, mobil osv over alt. Mye deiligere å ha musikk, film, og mobil på en maskin Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Har du prøvd å se film på en mobil? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Han trenger ikke å forsvare at han vil se på film på mobilen hans, kun eget valg. Såvidt jeg vet så har 8GB blitt helt nylig lansert, så tror ikke det vil komme noen 16GB med det første ennå. Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 noe av poenget med å kjøpe nytt minnekort er jo fordi jeg kan slippe å måtte ta med meg psp, ipod, mobil osv over alt. Mye deiligere å ha musikk, film, og mobil på en maskin 8649024[/snapback] Alltid kjekt å ha alt i ett! Jeg har selv et 4 gb minnekort på min W810i, så det er da stor sjanse for at W850i også støtter det. Men 8 gb er jeg ikke sikker på, så du må få testet det ut før du kjøper det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå