royend Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Er det noen som vet om Dell snart vil selge bærbare pcer med skjermkort som støtter dx10? Hadde sett for meg å kjøpe en bærbar Dell (Inspirion, Latitude, XPS) med dx10, og da helst Nvidia sin 8600M eller 8400M. Men, så langt har ikke Dell kommet med noen mulighet for dette. Kommer det snart, eller må jeg nøye meg med et mer vanlig skjermkort? Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Jeg vet ikke, men vil tro dette kommer meget snart. HP har jo begynnt, samme med Alienware (som eies av Dell da) Lenke til kommentar
royend Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2007 Har hatt altfor dårlig erfaring med HP og Toshiba, mens min Dell Inspirion har gått som ei klokke i over 5 år. Fantastisk! Så tror ikke det finnes noe alternativ for meg enn Dell. At HP da er på banen med dx10 må jo bety at Dell snart er klar også... Lenke til kommentar
Playable Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Har hatt altfor dårlig erfaring med HP og Toshiba, mens min Dell Inspirion har gått som ei klokke i over 5 år. Fantastisk! Så tror ikke det finnes noe alternativ for meg enn Dell. At HP da er på banen med dx10 må jo bety at Dell snart er klar også... 8636239[/snapback] Jeg har ikke hatt hverken HP eller Toshiba, men jeg er enig i det du skriver. Jeg har en Dell Inspirion. Jeg hadde litt problemer med den i begynnelsen, men det var fordi Windows XP var helt nytt og full av bugs. Etter noen oppdateringer og service packs ble den ganske stabil. Den har nå vært en stabil arbeidshest i nærmere 6 år and are still going strong Mine stasjonære PCer bygger jeg selv, men skal jeg ha en ny bærbar, vil nok valget bli en Dell Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Er snakk om at det skal komme Dell Insprion 6500 med DX10 skjermkort, men er ikke noen dato. Lenke til kommentar
Playable Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Skulle vel tru at XPS etter hvert kommer med Dx10, da disse først og fremst er rettet mot gaming-markedet Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 XPS kommer nok ikke før om høsten da de sikkert kommer til å utstyre den med topp modellen, altså 8800 og dette kortet kommer ikke før om tidligst høsten da de sliter med varmeproblemer på det. Lenke til kommentar
royend Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 Ser av Nvidia sine nettsider at det finnes en del andre skjermkort enn 8600M og 8500M som har støtte for dx10. Bl.a. finnes det en rekke modeller av NVIDIA Quadro NVS og noen NVIDIA Quadro FX som gir dx10 støtte for bærbare pcer. Nvidia Quadro NVS Nvidia Quadro FX Noen som har noen tanker om ytelse for disse ifht 8600/8500M? Gjerne med noen tips om priser på disse forskjellige skjermkortene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå