Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er usikker angående ei jente..

Gjest En_registrert_bruker

Anbefalte innlegg

Gjest En_registrert_bruker

Hei, vil først si at jeg har en bruker på dette forumet, så det ikke er tvil om at jeg ikke misbruker gjestefunksjonen.

Det jeg lurer på, er at etter jeg var på en fest for en stund siden sammen med noen gode venner/venninner, hadde en av jentene der (som jeg forøvrig har alltid syntes vært rå-pen, men ikke sagt noe eller gitt inntrykk av det) skrevet til meg hvor hun blant annet kalte meg "Min kjære", og "My love".

Hva skjer her egentlig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tar sjansen på å foreslå Rema-løsningen her: Spør henne. Vi vet ikke hva hun tenker, så alt du får her er mer eller mindre kvalifisert synsing.

Hadde jeg fått noe sånt fra en jente hadde jeg antatt at hun likte meg. Hvorfor hun plutselig har fått det for seg at du er hennes kjæreste kan vi ikke vite noe om.

Så i sjangeren ukvalifisert synsing kommer følgende:

Kanskje har noen hvisket henne i øret at du synes hun er "rå-pen", men at du ikke har fått mannet deg opp til å si noe om det, så hun prøver å gjøre det enkelt for deg. Kanskje har hun vært forelsket i deg i lang tid, og ikke turt å si noen om det. Og så har noen sagt "go for it". Kanskje hun følte at du signaliserte ett eller annet på festen. Kanskje du gjorde det. Eller kanskje hun satt på festen og konkluderte med at tiden er inne, sånn helt på egen hånd.

Så er det selvsagt en teoretisk mulighet for at noen har forledet henne og sagt at du har fortalt dem at du vil være sammen med henne. Men det gjør jo ingenting hvis du faktisk kan tenke deg det.

Uansett, den eneste måten å finne ut av det på er å snakke med henne og si noe sånt som "Er dette en invitasjon til å være sammen?" og foreslå at dere gjør noe sammen for å feire. (Hva og hvordan er jeg alt for gammel til å si noe fornuftig om.) Først er det selvsagt greit om du har bestemt deg for om du vil være sammen med henne.

Geir :)

Lenke til kommentar
For det første så aner jeg faktisk ikke hva du mener her.. Skrevet til deg? Var dere ikke på fest da? :p

8636011[/snapback]

Jeg forstår det slik: De var på samme fest for en stund siden, og etter den festen har han fått meldinger fra henne (SMS, MSN eller hva det nå er) hvor hun bruker disse ordene.

8636031[/snapback]

Ja jeg så dette.. Jeg leste helt feil først, er en smule trøtt.. hehe..

Men skjønte det når jeg leste det en gang til..

Lenke til kommentar
Gjest Registrert_bruker
For det første så aner jeg faktisk ikke hva du mener her.. Skrevet til deg? Var dere ikke på fest da? :p

8636011[/snapback]

Jeg forstår det slik: De var på samme fest for en stund siden, og etter den festen har han fått meldinger fra henne (SMS, MSN eller hva det nå er) hvor hun bruker disse ordene.

8636031[/snapback]

Ja jeg så dette.. Jeg leste helt feil først, er en smule trøtt.. hehe..

Men skjønte det når jeg leste det en gang til..

8636039[/snapback]

Får vel prøve på det ja, takk for svarene.

Er klar over at det her virker litt forvirrende, men jeg skrev det slik med hensikt, utelot noen detaljer jeg ikke vil røpe for ikke å risikere å bli gjenkjent på noen måte, men likevel er ingenting tatt ut av kontekst i dette tilfellet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...