Xanitra Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 etter en reinstall av windows lastet jeg inn drivere og programmer til min dell inspiron 9400, fikk jeg ikke tastet inn passordet til det trådløse nettverket, tok screen av feilmeldingen, passordet er på 8 tegn men programmet vil ikke godta denne lengden, det er ikke leverandøren som er problemet siden jeg fikk internett ved å bruke kabel. er ikke sikker på hvilke opplysninger som kan hjelpe, lister noen nettverkskort: intel® PRO/Wireless 395ABG Network Connection operativsystem: windows xp home norsk program for trødløs tilkobling:Intel® PROset/Wireless har ikke instalert noen andre program på pcn utenom firefox, avg og comodo firewall Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Prøver den seg på riktig kryptering? Vil tru at du kjøre WPA-PSK og ikke WEP som den prøver på. Personlig liker jeg ikke 3 parts klienter som prøver å overstyre windows sin connection manager. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2007 (endret) forsøkte de forskjellige krypteringene, nett1.jpg fant ikke WPA-PSK nett2.jpg , kan prøve med windows sitt program men har sålangt ikke funnet noe sted hvor jeg kan endre kryptering nett3.jpg Endret 17. mai 2007 av Xanitra Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Sikker pa at passordet er pa 8 tegn? Det gar vel ikke an... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 TKIP og PSK er det samme WPA-PSK (pre-shared key) er slik at du kan lage et passord selv ved bruk av "normale" tegn. WEP derimot krever en bestemt lengde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå