Minus Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Heisann! Lurer rett og slett på om det har blitt en sjeldenhet at man har stiloppgaver i skolen lengre. Selv er jeg elev og irriterer meg nesten grønn over at skolen aldri gir stiloppgaver lengre. Eneste unntaket er på årsprøver/tentamener/eksamener. Forventer skolen at man skal sitte hjemme og skrive stil uten å levere inn? Er det slik man gjør det nå for tiden? Prater en masse kjedelig og så skal man skrive en stil en gang i halvåret? Hva syns dere om dette? Jeg syns selv at om stilkarakteren skal telle så mye som den gjør, så må man øve mye mer på å skrive stil. Dette blir jo som å sette en gokart-sjåfør i en formel1-bil og forvente at han vinner, omtrent. Lenke til kommentar
operg Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Jeg har et par store stiloppgaver i gjennomsnitt (2-4 sider) samt et par småstiler (~1 side) per måned. Går i 10. klasse. Varierer vel fra skole til skole. Lenke til kommentar
@ir Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Jeg har hatt en lærer nå i 9. og 10. klasse som synes det er utrolig viktig å skrive tekster. Derfor har vi hatt innleveringer annenhveruke, som læreren rettet og ga kommentarer på. Som operg sa, det varierer vel fra lærer til lærer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå