dabear Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 (endret) Det har seg slik at jeg har masse linux-distroer jeg seeder på i utorrent. Problemet oppstår når en ny torrent legges til/avsluttes eller jeg avslutter utorrent, resetter min trådløse router - 3com 3CRWE554G72T seg. Jeg har for lenge sia installert nyeste firmwire, men dette ser ikke ut til å fikse noe. Forslag til hvordan jeg kan fikse dette uten å gå til innkjøp av en ny router? Endret 17. mai 2007 av dabear Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Prøv å sett ned antall connections på uTorrent. Dette kødder ofte til på rutingtabeller. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2007 Denne står nå på 200, hva er det ideelle? Jeg satte den på 40. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 40 vil nok hjelpe vil jeg tro. På min hadde jeg 50 pr torrent og 250 globalt. Men nå deler jeg skjeldent mer enn 1 torrent, så si 50 på min. Men ruteren min stuper fra tid til annen da og, når det freser 30Mbit inn og 20 Mbit ut. Så jeg kjører kun på max 5 Mbit ut for tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå