Mr. Bojangles Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Heisann Fikk i dag en Samsung Smartphone av en kamerat. Modellbetegnelsen er i320, hvis det sier noen noe. Jeg er ikke så veldig inni det her med mobiler, men førsteinntrykket mitt er at det er en ganske solid telefon. Regner med at det er mulighet for å leste ned programvare til den, da den er basert på Windows? Det jeg trenger er egentlig en leser som kan lese Word-filer (gjerne 07), og kanskje noen andre småprogrammer. Finnes det noen gode sider? Ellers, er det en grai telefon? Jeg fikk den fordi kameraten min ikke likte den (han hadde brukt den 5 timer tilsammen ). Hadde en Nokia 6280 fra før av, men syntes denne var hakket fetere. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Har du prøvd å søke etter "software for windows mobile". Det at det er en samsung er jo irrelevant. OSet er det som definerer hva du kan få. Det finnes nok en hel del tråder her også som omhandler software for den platformen. Men regn med at du må kjøpe for å få de gode programmene. Hva slags andre programmer du trenger må du jo nesten definere. Det meste finnes der ute. AKIRA Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Sjekk "Documents To Go". Eller her: http://www.smartmobil.no/index.php?name=PN...iewtopic&t=6211 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå