Fruktkake Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 (endret) Jeg har et problem. Når jeg dobbeltklikker, eller velger spill av på en videofil (VLC er satt som standard) jobber maskinen litt men så slutter den. VLC blir ikke åpnet. Når jeg starter VLC manuelt, og da drar videofilen inn i VLC vil den spilles av. Jeg har prøvd å uinstallert VLC og samtidig slette alle instillinger. Men etter å ha installert igjen vil det fremdeles ikke fungere. Noen som har vært borti dette før? Redigert: Jeg bruker Vista, jeg glemte å nevne det. Endret 17. mai 2007 av Fruktkake Lenke til kommentar
1915 Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Jeg har et problem. Når jeg dobbeltklikker, eller velger spill av på en videofil (VLC er satt som standard) jobber maskinen litt men så slutter den. VLC blir ikke åpnet. Når jeg starter VLC manuelt, og da drar videofilen inn i VLC vil den spilles av. Jeg har prøvd å uinstallert VLC og samtidig slette alle instillinger. Men etter å ha installert igjen vil det fremdeles ikke fungere. Noen som har vært borti dette før? Redigert: Jeg bruker Vista, jeg glemte å nevne det. 8635479[/snapback] bruk en eldre versjon av vlc. funker her Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Jeg har et problem. Når jeg dobbeltklikker, eller velger spill av på en videofil (VLC er satt som standard) jobber maskinen litt men så slutter den. VLC blir ikke åpnet. Når jeg starter VLC manuelt, og da drar videofilen inn i VLC vil den spilles av. Jeg har prøvd å uinstallert VLC og samtidig slette alle instillinger. Men etter å ha installert igjen vil det fremdeles ikke fungere. Noen som har vært borti dette før? Redigert: Jeg bruker Vista, jeg glemte å nevne det. 8635479[/snapback] Kan jo være bråk med vista, eller så gjør du som overnevnte; bruk stable vesions. Og prøv å reinstallere Ethernet Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 Enig der, har måttet kjøpt flere datadeler for å være kompatible med Vista, og har ikke fått noen goder av det, kun problemer. Lenke til kommentar
espen118 Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Ja. Og de fleste programmer er ikke til vista. Man burde vente nesten et år før man kjøper det. Siden da er flere programmmer lagd til det. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 Installerte et par verisjoner tilbake i tid, da forsvinner problemet men jeg får grønne videoer eller hvis jeg velger default video output svarte videoer. Kanskje jeg bør ta dette til VLC sitt forum ettersom den nyeste verisjonen har fungert tidligere? Jeg får heller ikke til å slette søppelfiler fra VLC fra programfiler ettersom jeg "trenger tillatelse". Kan jeg ikke være sjef i min egen datamaskin? Er det noen som vet hvordan jeg kan slette VLC mappen fra programfiler, etter å ha uinstallert VLC? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå