MagnusBakke Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 er på utkikk etter kondensatormikrofon. vil helst at den kan brukes til innspilling av både gitar, bass og vokal. vi har tenkt litt på Røde NT1a eller Røde NT2a. har noen forslag på hvem jeg bør velge.evntuelt andre mikrofoner... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 sikkert fin den NT1a, men ta en titt på AKG og SM Proaudio MC-03, men som jeg altid har sagt, du burde teste dem ut, det er ikke lett men, hvis du har sjangsen, les litt om dem på nettet osv.. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 nt1a her i huset. kan anbefale den sterkt. skymarshall på forumet her anbefalte den for meg. han har den selv og. tror ikke du kommer til å angre hvis du kjøper den. selv er jeg kjempe fornøyd med den Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 NIrD; kan du ta å legge litt ut om forskjellige mikrofoner som er gode valg? Dynamiske mikrofoner også. Det kunne vært litt supert om en som hadde peiling laga en liten 'guide' kanskje? Leter etter mic selv Lenke til kommentar
MagnusBakke Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 NIrD; kan du ta å legge litt ut om forskjellige mikrofoner som er gode valg? Dynamiske mikrofoner også. Det kunne vært litt supert om en som hadde peiling laga en liten 'guide' kanskje? Leter etter mic selv 8641640[/snapback] Det du kan gjøre er å gå inn på procom.no eller sound1.no. Det er sikkert flere sider også, men det er de jeg vet om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå