Rieju-Mrx Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2007 Fy f*** så kjipt å bli dytta av. jeg ville drept den jævelen Lenke til kommentar
Rieju-Mrx Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2007 Fartsgrensa på moped er 45kmt. så vis jeg kjører i 80 i en 80 sone mister jeg lappen da? Lenke til kommentar
Rieju-Mrx Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2007 ok, vis det ikke er trim da! Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Hvordan skal du ellers komme deg opp i 80 km/t? Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Så lenge den går over 45 km/t er det "trim", Går den mer Orginalt er det ditt ansvar å få den til å gå 45. Lenke til kommentar
Rieju-Mrx Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2007 (endret) Får 80 på den uten plombering. Ber de meg sette plomba på plass? Har ikke kjørt en moped som går i "45kmt" det er ikke som for 50 år siden, da mopedene gikk i 40 Endret 17. mai 2007 av Rieju-Mrx Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Går den 80 kan du regne med å bli tatt for trim, eller viss de sender deg på visning MÅ den gå 45 km/t der, så blir det ikke noe bot. Prøv å forlang å få vist den hos biltilsynet om du blir stoppa og de mistenker trim. Da kan du bare stappe potta full i plomberinger Lenke til kommentar
Rieju-Mrx Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2007 Jepp. Tør ikke kjøre med trim redd for å bli tatt. men kjøre med effektanlegg Lenke til kommentar
Rieju-Mrx Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2007 (endret) Det jeg mener er, trim forgasser, sylinder o,s,v effektanlegg er ikke så farlig. Endret 17. mai 2007 av Rieju-Mrx Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Effektanleggg er like mye trim som en trim forgasser, trim sylinder osv. Lenke til kommentar
Rieju-Mrx Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2007 ja er klar over det. Men vil heller kjøre med det en forgaser og sylinder! Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Straffen er seffølgelig det samme om den går 80 eller 130, men mindre sjangs for å bli tatt med bare effektanlegg Lenke til kommentar
Rieju-Mrx Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2007 Det er det jeg mener Lenke til kommentar
storkers Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 bare hiv på..bli du stoppa skyld på litt frieksos,,bor selv i en liten bygd i finnmark og har blidd stoppa med full trim,skylte på frieksos/dårlig eksospakning..det gjikk fint snuten hakke piling. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Så lenge den går over 45 km/t er det "trim", Går den mer Orginalt er det ditt ansvar å få den til å gå 45. 8636092[/snapback] Ved de tilfellene jeg veit om der man har blitt stoppa med orginal moped, eller tatt på rulla egentlig da, og mopeden har gått over 45, så har man bare blitt bedt om å dra ned til forhandler for å få fiksa slik at den går i 45. Hørt dette flere ganger angående Derbi. De fleste av disse syklene går orginalt, og noen har jo da blitt tatt på rulla. Da har de blitt sendt ned til forhandler slik at den må nedplomberes enda mer. Hos forhandleren har de ikke giddi og gjort noe, siden mopeden er orginal. Man har heller ikke mått på visning etter dette. Og skal man bli tatt dersom man kjører i 60-70 i nedoverbakke også da eller? Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Skal litt til for å få den til å gå 70 i en nedoverbakke full blombert til å gå 45 Jeg har snakka med purken om det, siden jeg ble tatt med trimsylinder og nevnte at den gikk 60 med orginal sylinder og potte, da fikk jeg beskjed om at det var mitt ansvar at den gikk 45, ikke forhandleren. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Altså, du er jo ikke garantert å bli bøtelagt, sendt inn til kontroll eller lignende selvom du blir stoppa. Er du heldig, møter en hyggelig politimann og er god å snakke for deg slipper du kanskje unna med en advarsel. Snakker av "erfaring" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå