Fredrik- Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 (endret) Sjallabais godtfolk! Jeg har da anskaffet meg et domene uten å vite hva jeg trenger det til. Strengt tatt trenger jeg det ikke, men det var greit å anskaffe ett likevel Jeg syntes det er artig å eksperimentere litt - og det er kjekkt med muligheten til laste opp div. Uansett, jeg har lyst til å lage en side og presangtere noe nyttig - men jeg vet ikke hva. Jeg er ikke så meget inn i bloggverdenen og ser meg fornøyd med det. Noen sjeler der ute som kan komme med litt kreative (eller kjedelige) tanker ang. hva jeg burde fylle serverrommet mitt med? Forøvrig finner du siden her. Endret 17. mai 2007 av Fredrik- Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Er det lov å distribuere DLL'er på den måten? Har du noe annet domene fra før av? Er dette din første side, eller bare en backup? Hva er dine aller største interesser? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Du kjøper eit domene uten å verken ha behov for det eller å vete kva du skal med det - så kjem du til eit forum for å spørje oss kva du skal bruke det til? Way to go! Lenke til kommentar
Fredrik- Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2007 (endret) Du kjøper eit domene uten å verken ha behov for det eller å vete kva du skal med det - så kjem du til eit forum for å spørje oss kva du skal bruke det til? Way to go! Elitismen oser som vanlig fra denne kanten av forumet, eller hva?... Er det lov å distribuere DLL'er på den måten? Jeg vet ikke. Jeg anntar det. Hvorvidt noen bryr seg om 'distribuering' av 2 DLL filer som fikser et problem i en demo kan jeg ikke finne spesiellt interesangt da flere sider har storstillt distribusjon av DLL filer. Et eksempel er DLL-Files.com. Har du noe annet domene fra før av? Er dette din første side, eller bare en backup? Dette er ikke min første side, jeg er ikke noen webguru, men jeg kan da ett og annet. Regner med å kunne snekkre sammen en helgrei side. Jeg har ikke et annet domene fra før av. Jeg kjøpte domenet hovedsakelig fordi jeg ville putte opp en egen side som så mange andre har, det var til en billig penge, og det er kjekkt å ha et sted å laste opp skolemateriell og prosjekter man ellers jobber på. Ang. interesser o.l. er jeg ikke veldig interessert i å lage en side dedikert til det. Jeg kunne tenke meg noe litt anderledes, kanskje en side med samlet info ang. noe eller en enkel tjeneste å tillby. Alt jeg er ute etter er litt tanker og forslag, ikke spydig elitisme fra folk som ikke kan bokmål edit: formatering Endret 17. mai 2007 av Fredrik- Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 (endret) Du kjøper eit domene uten å verken ha behov for det eller å vete kva du skal med det - så kjem du til eit forum for å spørje oss kva du skal bruke det til? Way to go! Elitismen oser som vanlig fra denne kanten av forumet, eller hva?... Tja.. Litt, kanskje? Berre synest det heile blei litt dumt. Svara du uansett vil få (/ville ha fått) er å lage deg ein blogg, ei personlig heimeside, eller noko slikt. Enkelt og greit. ...og å klage på at eg ikkje kan dansk blir jo litt i dummaste laget, eller? Endret 18. mai 2007 av Arve Systad Lenke til kommentar
Runar Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Alt jeg er ute etter er litt tanker og forslag, ikke spydig elitisme fra folk som ikke kan bokmål. 8636207[/snapback] Haha! Den var på grensa til å være frekk Hva med en blogg? Lenke til kommentar
eigan Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Hvorfor tepps? Kanskje en side hvor du gir ut tips til forskjellige ting Syntes det er meningsløst å kjøpe domenet på det grunnlaget ditt... Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Dette er oppskriften: Skriv om noe utrolig anti mainstream, som du kan godt. Er du snekker, skriv gode historier som involverer hus/eiendom etc. Kan du ingenting, kan du bare drite i hele prosjektet. Ingen vil lese random rants fra en udugelig nerd. Det kan du bare gjøre du har fått en stor lesergruppe, men til og med da må det bety noe. Du kan ikke trekke oppmerksomhet hvis du ikke har noe som betyr noe for noen. Du kan ikke lage noe som betyr noe hvis du ikke brenner for noe. Du kan ikke brenne for noe hvis du ikke kan eller vil noe. (edit) og ja, spydig (les: realistisk) elitisme er her på sin plass da det helt korrekt dro deg og "tepps.net" ned på jorden igjen Endret 21. mai 2007 av Jonas Drange Lenke til kommentar
Fredrik- Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Hva i teksten er det som får deg til å tro at jeg higer etter å bli den neste google? Hadde noen foreslått et passordbeskyttet familiealbum hadde det vært en god ide selv om det ikke gir potentiale for 'massiv trafikk'. Lager du sider bare med et ønske om trafikk? Kan du ikke utføre noe uten å brenne for det? Det er litt artig for det virker som mange av dere går inn for å være litt ekstra negativ når noen ikke oppfører seg som han vet alt eller stiller litt godtroende spørsmål. Har det fallt deg inn at jeg ikke kom til et forum for å høre feilaktige moralprekner fra oppblåste unger? Lenke til kommentar
pakke Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Slapp av nå Fredrik. Du begynner helt enkelt i feil ende. Elitisme eller ikke, skal du lage en webside bør du ha en viss ide om hva du vil formidle med den. Du kan ikke forvente at folk skal komme med godt gjennomtenkte og fornuftige forslag når du selv ikke har noe som helst annet enn et domenenavn. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Har det fallt deg inn at jeg ikke kom til et forum for å høre feilaktige moralprekner fra oppblåste unger? 8660871[/snapback] Da er du ikke bare i feil forum, men feil medium! Og jeg synes mitt forslag var et godt forslag/moralpreken. Er du bilmekaniker f. eks. ville jeg elsket å lese om trivielle ting (fra ditt pov) fra bilverdenen. Hva i teksten er det som får deg til å tro at jeg higer etter å bli den neste google? Hadde noen foreslått et passordbeskyttet familiealbum hadde det vært en god ide selv om det ikke gir potentiale for 'massiv trafikk'. Lager du sider bare med et ønske om trafikk? Kan du ikke utføre noe uten å brenne for det? Okei, sorry. Installer Gallery2/Zenphoto og send lenke til venner og familie. Dette fant du jo ut helt selv! Lenke til kommentar
Fredrik- Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Du kan ikke forvente at folk skal komme med godt gjennomtenkte og fornuftige forslag når du selv ikke har noe som helst annet enn et domenenavn. 8661225[/snapback] Det jeg kan forvente, however, er offtopic og folk som forteller meg hvor dumt det er å spørre etter inspirasjon, tanker eller ideer. Alt jeg ber om er lette inspill eller kreative ideer, ikke ferdige produktløsninger og arbeidshenvisninger. Forresten, viste du at man ikke trenger å kommentere hva du synes om posten, da det er hva posten handler om som er relevant. Har du ingen ideer eller tips kan du like greit ikke skrive et reply. Jonas Drange; du skjønte tydeligvis ikke hva jeg mente med den teksten du selv quotet. Det er av liten interesse å høre din mening hvor galt det er av meg å skrive en post der jeg er ute etter lette inspill og ideer. Det blir litt smålig når du ved en hver anledning benytter deg til å påpeke hvor negativt du syns dette er og hvor 'feil' jeg har da dette tydeligvis ikke er i interesse for trådstarter. Jeg ber om stenging av tråden grunnet avsporing. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Stenges etter ønske fra trådstarter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg