Tordenflesk Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Hei. Kjøpte et Abit IB9 som Demo fra Komplett. Det fulgte ikke med faceplate. Derfor lurer jeg på om jeg kan kreve en fra Komplett, evt. om det kan kjøpes et sted? Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Ettersom det er demo, så kan du ikke kreve det. For å quote Komplett; NB! Kun kort!! (Drivere, kabler,manual,brackets,IO shield + + mangler!)Varen er demobrukt/ Erstatning fra leverandør. Varen kan ha skrumerker i fester o.l. Merking på emballasje behøver ikke samsvare med produktet. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Det avhenger av hva som stod fulgte med. Stod det at det var med har du krav på det, hvis ikke har du ikke det. Det er det som er ulempen med demovarer/lagersalg. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) Er det da noe sted jeg kan få ta i en? Liker ikke at hovedkortet er så ubeskyttet bak der Endret 18. mai 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Hør med Abit. Vært i kontakt med de før, og de har vært veldig hyggelige. Lenke til kommentar
eddott Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Selv har jeg som regel kjøpt de på Ebay. Veldig greit. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Jeg har sluttet å kjøpe demohovedkort. Har gjort det et par ganger, og synes prisreduksjonen ikke står i stil med at drivere, manual, USB- kontakter osv. mangler. Jeg har løst det ved å tilpasse en annen plate med Dremel. Det funker det også. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 Drivere trenger jeg ikke manual trenger jeg ikke USB-kontakter har jeg til over fra det forrige Abit-hovedkortet. Jeg fikk derimot med en haug med kabler jeg IKKE trengte(4xS-ATA og 2X IDE) Anyways, har nå brukt skjemaet for å kontakte Salgs-avdelingen hos ABIT Nordics både på engelsk og norsk(fant ikke noen egen norsk side) Syns egentlig det er rart at ikke Faceplate følger med. Hva skal han som sendte kortet tilbake med den? Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Syns egentlig det er rart at ikke Faceplate følger med. Hva skal han som sendte kortet tilbake med den? 8641334[/snapback] Det kan være sånn, at komplett før et ødelagt kort i retur. Man sender ofte ikke inn alt i retur, om et HK skulle ryke e.l. Dette blir i sin retur sendt videre til Abit. Abit sender et nytt, fullt fungerende HK tilbake til Komlett. Dette har Komplett ingen forpakkning til, og heller ikke noen annet utstyr til, så de selger de som demo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå