Yois111 Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Har sjekka temp og diverse ram instillinger, men hjelper lite. Men ser ut til at jeg får prøve med nytt hk - kansje det løser seg da. Lenke til kommentar
Clint Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Mine OCZ brikker (PC3200) liker mye volt, funker best på 2.8 V. Det fikk min PC fra ustabil til stabil. Hadde akkurat samme symptomer som deg. Lenke til kommentar
stabell Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 får du bluescreen, og hva slags feilmelding er det i så fall på den? Mvh, Tore Stabell Lenke til kommentar
Luunde Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Pcen bare fryser ja, og du får ikke fiksa det.. Jeg er nesten 100% sikker på det er hovedkorte, prøv en du kjenner sitt først, så kan du være helt sikker på at det er det komponente som kan være ødelagt. Lenke til kommentar
Grillspade Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Jeg hadde nok prøvd reset hk og plot inn ram innstillinger manuellt, om du ikke allerede har prøvd dette da seff... Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) 1. Biosoppdatering 2. Koble fra alt "unødvendig" 3. Jordet strømkontakt Er flere komponenter som er relatert til problemet du har. Siden PC`en fryser og bluescreener kan det være så mangt. Ser at flere har poengtert hovedkort, men ville ikke ha satset 100% på det. Bluescreen er ofte minnerelaterte problemer, så der har vi minnet i seg selv og prosessor som har minnekontrollere som kan være årsaken. Nå er det veldig sjelden at CPU`er blir defekte i seg selv, anntar at den ikke har vært overklokket? Frysingen er enda verre, der er det hovedkort, minne, skjermkort eller prosessor som oftest er problemet. I ditt tilfelle ville jeg testet med en og en minnebrikke i forskjellige slots. Vedvarer problemet går du på neste komponent. Hør med venner eller bekjente om de har noen komponenter å teste med. Endret 25. mai 2007 av Samcki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå