AnaXyd Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 Du klarte jo ikke å argumentere for at Satriani eier Petrucci, så syntes det var på sin plass for et careface når du bare slenger ut at Satriani er i en helt egen klasse. Selv tror jeg de er ganske likt gode, men i hver sine ting på gitaren. 8636457[/snapback] Det er fordi jeg ikke engang rakk å komme med et argument før han slang ut carefacen. Men jeg burde sikkert bare ignorere han når han bruker denne i ettertid.. Også setter jeg pris på saklige innlegg. Lenke til kommentar
tarcon Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 jeg og Anaxyd har det heftig... kremt... (a) Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Irriterene ja, Folk slenger jo "Careface" vildt rundt seg uansett om de bryr seg eller ikke, men det er jo frekt å utbryte med "care" midt i en samtale... er det ikke vanlig folkeskikk å høre ferdig det man har å si før man avbryter med å skrike care? Gi "Fjortizzen" en slapp i fra meg da Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 er det ikke vanlig folkeskikk å høre ferdig det man har å si før man avbryter med å skrike care? 8636853[/snapback] Det kommer an på. Hvis det er snakk om slike løse påstander som at Satriani er tidenes gitarist, så er det liten vits å diskutere. Ved å påstå noe så latterlig forteller personen deg at fornuft ikke er noe de er interessert i. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 Men, jeg skreiv heller ikke til han at Satriani er tidenes gitarist.. Skrev at han er i en egen klasse, og dette stemmer vel? Dessuten var jeg som sagt ikke ferdig med å argumentere før han kom med carefacen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Du trenger ikke argumentere, den påstanden kan ikke forsvares uansett. Han er i en egen klasse på samme måte som Mark Zupan stiller i sin egen rugby-klasse (google it). Lenke til kommentar
tarcon Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Mick Thompson eier alle sammen med bind for øya, henda på ryggen og beina på nakken! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 -_- på dette... Seriøst så burde han lære seg å argumentere for sin sak, og du burde lære deg å ikke bli irritert av slikt... Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Hater når folk svarer -_- Men noe av det mest irriterende svar jeg kan få må være når noen skriver ... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 -_- Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Haha jeg kunne ikke dy meg Men litt unødvendig å ta så mye oppstyr for en liten smily Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 hva med denne her da, japansk tegn : ^_^ Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Den er bare koselig ^____^ ~ Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Hva med det søteste carefacet ever? ._. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Hva med det søteste carefacet ever? ._. 8637540[/snapback] Det er jo ikke et careface? Det er jo mer sånn.. oppgitt eller noe. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Begge er tosker... Nå kan vi diskutere hvem som er verst eller forresten... -_- Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Om du fortjener en careface er du idioten. Hvis han misbruker det masse tror jeg at han bare ser ned på deg, og ikke bryr seg så mye om deg. I begge teoriene er du taperen, og spesielt når du lager en tråd om det har på forumet etterpå. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Personlig vil jeg si at du er tosken, for denne personen gidder tydeligvis ikke å krangle på det, for han har sin mening å han står på sine meninger Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 careface er et tegn på overlegenhet. ikke gidd å snakke med han da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg