Gå til innhold

En liten krangel med en på msn. Hvem er tosken?

AnaXyd

Anbefalte innlegg

Du klarte jo ikke å argumentere for at Satriani eier Petrucci, så syntes det var på sin plass for et careface når du bare slenger ut at Satriani er i en helt egen klasse.

Selv tror jeg de er ganske likt gode, men i hver sine ting på gitaren. :)

8636457[/snapback]

Det er fordi jeg ikke engang rakk å komme med et argument før han slang ut carefacen. Men jeg burde sikkert bare ignorere han når han bruker denne i ettertid.. :)

Også setter jeg pris på saklige innlegg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Irriterene ja,

Folk slenger jo "Careface" vildt rundt seg uansett om de bryr seg eller ikke, men det er jo frekt å utbryte med "care" midt i en samtale...

er det ikke vanlig folkeskikk å høre ferdig det man har å si før man avbryter med å skrike care?

Gi "Fjortizzen" en slapp i fra meg da :p

Lenke til kommentar
er det ikke vanlig folkeskikk å høre ferdig det man har å si før man avbryter med å skrike care?

8636853[/snapback]

Det kommer an på. Hvis det er snakk om slike løse påstander som at Satriani er tidenes gitarist, så er det liten vits å diskutere. Ved å påstå noe så latterlig forteller personen deg at fornuft ikke er noe de er interessert i.

Lenke til kommentar

Om du fortjener en careface er du idioten. Hvis han misbruker det masse tror jeg at han bare ser ned på deg, og ikke bryr seg så mye om deg. I begge teoriene er du taperen, og spesielt når du lager en tråd om det har på forumet etterpå.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...