Gå til innhold

En liten krangel med en på msn. Hvem er tosken?

AnaXyd

Anbefalte innlegg

Hei!

Hadde en liten krangel med en ubegripelig irriterende 10. klassing på msn her forleden.

Vi begynte rolig med å diskutere litt om gitarister, og så viste jeg han en film av Joe Satriani på Youtube.

Han sa det var villt osv, men syntes fremdeles John Petrucci var bedre. Jeg er jo ikke enig med dette, så jeg skrev "hver en smak, men Satriani er i en helt egen klasse."

Det eneste han klarte å få ut til svar en " -_- ", noe som er ganske irriterende å få i svar tilbake.

Jeg spurte om litt hvorfor han skrev " -_- ", og han svarte "det er fordi jeg ikke bryr meg, derfor sparer jeg tid ved å skrive -_-".

Jeg ble mer og mer irritert, og sa at det er irriterende for andre at man får slengt en -_- rett i trynet når du ikke bryr deg!

Så kom det en lang krangel om masse rart.. :p

Det har hendt flere ganger at han bruker "-_-" i slike situasjoner.. :p

Lurer bare på om det er han eller meg det er noe med?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva skal man krangle om? Hva med å være forent med at folk har sine egne meninger. Man skal ikke da tvinge sine overbevisninger over på andre?! Forskjellige meninger ER forskjellige meninger.

Jeg synes det virket totalt meningsløst. Da den smileyen der kom, og jeg merket irritasjonen stige, ville jeg ha skiftet samtaleemne.

Lenke til kommentar
Ja, LOL, han er litt av en nubmanz altså. Kerefejs lissom? DAAA-AH.

8635293[/snapback]

Hvor er sakligheten i den posten der?

Uansett, jeg nevnte "hver en smak" like før jeg sa at satriani er i sin egen klasse. Jeg var jo egentlig ikke ferdig med å si hva jeg skulle før han kjørte på med carefacen..

Merkes som han fyrer avgårde en careface når det er noe han ikke er enig i, eller har rett i... Slik er det med mange...

Lenke til kommentar
Hvor er sakligheten i den posten der? Uansett, jeg nevnte "hver en smak" like før jeg sa at satriani er i sin egen klasse. Jeg var jo egentlig ikke ferdig med å si hva jeg skulle før han kjørte på med carefacen.. Merkes som han fyrer avgårde en careface når det er noe han ikke er enig i, eller har rett i... Slik er det med mange...
Men herregud da. Hvorfor lage så stort oppstyr av at en taper lagde et stygt lite brysegfjes til deg på mzn?
Herregud, voks opp... :roll:
Siden du er så voksen og moden av deg, så kan du vel lære meg noen kule triks? Endret av NorthGarden
Lenke til kommentar
Ja, LOL, han er litt av en nubmanz altså. Kerefejs lissom? DAAA-AH.

8635293[/snapback]

Hvor er sakligheten i den posten der?

Uansett, jeg nevnte "hver en smak" like før jeg sa at satriani er i sin egen klasse. Jeg var jo egentlig ikke ferdig med å si hva jeg skulle før han kjørte på med carefacen..

Merkes som han fyrer avgårde en careface når det er noe han ikke er enig i, eller har rett i... Slik er det med mange...

8635360[/snapback]

Ironi er en fin bil.

Irriterer du deg over folk som er teite på msn: blokk+slett, og alle problemer er løst. Si gjerne ifra til vedkommende at du er lei av [sett inn noe her], og om ikke vedkommende gir seg så blokker du vedkommende. Funker hver gang.

Lenke til kommentar
Hei!

Hadde en liten krangel med en ubegripelig irriterende 10. klassing på msn her forleden.

Vi begynte rolig med å diskutere litt om gitarister, og så viste jeg han en film av Joe Satriani på Youtube.

Han sa det var villt osv, men syntes fremdeles John Petrucci var bedre. Jeg er jo ikke enig med dette, så jeg skrev "hver en smak, men Satriani er i en helt egen klasse."

Det eneste han klarte å få ut til svar en " -_- ", noe som er ganske irriterende å få i svar tilbake.

Jeg spurte om litt hvorfor han skrev " -_- ", og han svarte "det er fordi jeg ikke bryr meg, derfor sparer jeg tid ved å skrive -_-".

Jeg ble mer og mer irritert, og sa at det er irriterende for andre at man får slengt en -_- rett i trynet når du ikke bryr deg!

Så kom det en lang krangel om masse rart.. :p

Det har hendt flere ganger at han bruker "-_-" i slike situasjoner.. :p

Lurer bare på om det er han eller meg det er noe med?

8634610[/snapback]

LOL, care? -.-

Hehe, neida.. Men ikke forvent deg annet av 91-gutter, makan til usakelige barnslige folk skal du lete lenge etter.. ;p (Jada, det finnes unntak, og jeg er sikker på at du som ble støtt nå ikke er sånn..)

Lenke til kommentar
Hehe, neida.. Men ikke forvent deg annet av 91-gutter, makan til usakelige barnslige folk skal du lete lenge etter.. ;p (Jada, det finnes unntak, og jeg er sikker på at du som ble støtt nå ikke er sånn..)

8636508[/snapback]

Helt offtopic, meen... du er kun noen dager unna å være en '91 modell, så jeg ville ikke skreket høyest om jeg var deg ;)

Lenke til kommentar

8636508[/snapback]

Helt offtopic, meen... du er kun noen dager unna å være en '91 modell, så jeg ville ikke skreket høyest om jeg var deg ;)

8636577[/snapback]

Joda, er oppvokst i 90-miljø jeg vet du. Og er forbi fjortiz-ungdomskolen :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...