Gå til innhold

Hvorfor har Komplett blitt så trege med å sende?

Anbefalte innlegg

Før var de alltid så raske med å sende, de siste 6-7 ukene har de blitt så utrolig trege :thumbdown: Tar jo ofte over 4-7 dager før de sender. Hørte at det var noe omorganisering der, men det er jo lenge siden. Pokker - har alltid handlet alt der fordi de var raske, men nå kan det se ut som jeg må bytte til en annen.

Søkte litt etter å ha skrevet dette...ser at det er tatt opp før.

Endret av erot71
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Jeg bestillte merkelig nok også en 22" (Samsung 225BW). Gjorde det i dag for to timer siden. Jeg fikk nettopp en mail der det sto at den var sendt + et pakkesporingsnummer! Er mektig imponert.

Lenke til kommentar

Har bestilt en del greier fra Komplett, og det har ikke tatt mer en max 24 timer før de får fingern ut. Synes det er greit nok, de har jo tross alt andre kunder enn meg. 4-7 dager om varen er på lager er jo selvfølgelig litt drøyt da. Men om det tar for lang tid, så ringer man, og da ordner det seg sikkert. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Jeg bestillte merkelig nok også en 22" (Samsung 225BW). Gjorde det i dag for to timer siden. Jeg fikk nettopp en mail der det sto at den var sendt + et pakkesporingsnummer! Er mektig imponert.

8685967[/snapback]

Desverre ble den sendt til Oslo først, noe som betyr at jeg ikke får den i morra men på Lørdag. Og jeg som nettopp hadde fått ny pult og bare ventet på en passende skjerm. Men, men... er bare å vente så kommer den nok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...