Gå til innhold

Spark Hareide, nå!

Anbefalte innlegg

Nå mener jeg at vi må bør sparke Hareide fra landslagsjobben. Jeg blir rett og slett flau av å elske fotball samtidig og være norsk. Problemmet til Hareide er at han ikke vet hvordan spillestil han skal ha. Den ene dagen vil han ha teknisk og ballbesitende, den andre vil han ha fysisk og døballlag. Jeg mener det er slike ting som gjør at vi ikke klarer å vinne kamper vi bør vinne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Han bytter taktikk ut i fra motstander....?  :roll:

8634334[/snapback]

Ikke på den måten. Hans problem er at han ikke vet hvordan laget skal fremstå. Han vet ikke hva slags spillere han tror vil passe i laget. Den ene gangen tar han tekniske spillere med, den andre fysiske.

Lenke til kommentar
Det er bare en av flere trenerstiler....

8634568[/snapback]

Det fungerer ikke..

8636327[/snapback]

Det norske landslaget har rett og slett ikke kvaliteter til å komme noe sted... Begynn å sammenligne med England, Portugal og fler så er du ikke så stor i kjeften lenger

Lenke til kommentar

Javel, så du mener Hellas har slike kvaliteter som Enland og Portugal? De vant jo EM for 3 år siden? Men nei, det har de ikke... De vant EM på pur taktikk, og taktikk er også det eneste som på det nåværende tidspunkt kan ta oss et par hakk opp. For akkurat nå er vi så godt som på bunn blant Europas fotballnasjoner. Som du sier, så har vi ikke kvalitetene blant mannskapet, så da må vi satse på taktikk. Og Hareide har nå hatt alt for lang tid til å bevise at han ikke duger, vi trenger en mann som Rehagel. Dvs. kjedelig fotball, men det er enten det, eller å ikke være med i det hele tatt...

Lenke til kommentar

tror ikke å sparke hareide ville vært lurt. har vi noen andre aktuelle trenere for jobben? Noen av de utenlandske proffene våre "driter" rett å slett i landslaget. Det er slike holdninger som må vekk..

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Nå mener jeg at vi må bør sparke Hareide fra landslagsjobben. Jeg blir rett og slett flau av å elske fotball samtidig og være norsk. Problemmet til Hareide er at han ikke vet hvordan spillestil han skal ha. Den ene dagen vil han ha teknisk og ballbesitende, den andre vil han ha fysisk og døballlag. Jeg mener det er slike ting som gjør at vi ikke klarer å vinne kamper vi bør vinne.

8634153[/snapback]

Norge har gravd sin egen grav. Bare se tilbake til 80- og 90-tallet da norske spillere var rimelige i forhold til spillere i andre land. Da hentet utenlandske klubber mange nordmenn. Nå har det blitt for mye penger i norsk fotball, klubbene krever mye mer penger for spillerne sine, noe som fører til få utenlandsproffer.

At Hareide har skylda for at landslaget har gått i dass blir feil, han har jo ikke akkurat et rosebed å plukke spillere fra.

Selv tror jeg at det norske landslaget vil komme seg litt om 5-10 år. Men da må dagens talenter få spilletid på norske topplag, for så å bli solgt utenlands og etablere seg i sine respektive klubber.

Det norske landslaget har rett og slett ikke kvaliteter til å komme noe sted...

8637849[/snapback]

:)

Lenke til kommentar

Det som har skjedd er ikke Åge's feil. Norge har overpriset spillere etter salg av f.eks Solskjær, Flo og Heggem. England og andre land så dermed etter spillere andre steder, selv i egen liga sliter man med dette. De beste spillerene får aldri ta nivået opp i Norge heller grunnet en sinnsvak pris iforhold til klubbenes økonomi. Dermed har ikke spillere fått skikkelig matching og utviklingen stagnerer, dette er bare en av mange faktorer som bidrar til at vi suger (noe vi saktens ikke gjør). Hadde det ikke vært for 2 tabber som kun skjer hver 1000kamp for Myhre skjedde i samme kamp ville vi slått Tyrkia. Å dere ville da ha lovpriset Åge.

I tillegg er tippeligaen en traurig affære med old'boys lag som holder på gamle spillestiler og drillomodeller. Se over til England hvordan spillet har forandret seg bare de siste 5 årene. Mens vi sitter igjen og gnuger på pengene å henter folk inn på free-transfer fra indre-uggabugga. Så unggutta kan råtne på TIL 2, Rbk 2 osv osv.

Så slutt og bitch, vi er kvitt Drillo. Nå må vi bare bli kvitt restene av filosofien hans i norsk fotball.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...