Cappo Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 DVDStrax er mye rart, men ikke billig. Ja. Den er mye rart, men den er ikke dyr. Liker DVDStrax jeg. Har også bestilt fra en amerikansk webshop, hvor alt var bare fryd og gammen. Husker ikke navnet akkurat nå. Lenke til kommentar
twinsen Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Har handlet DVD fra play.com nå og må si jeg er svært fornøyd. Første bestillingen gjorde jeg forrige torsdag og den lå i postkassen i dag. Lenke til kommentar
Herr_Dude Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Går ikke vinningen litt opp i spinningen på absound når du må betale så mye i frakt (ihvertfall på ting som ikke koster mer enn en hundrelapp)? Er det graits frakt på dvdsoon.com (kommer ikke inn på siden akkurat nå? :-? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Er det graits frakt på dvdsoon.com (kommer ikke inn på siden akkurat nå? :-? Ingenting som er gratis i verden. Pris for frakt er nok bakt inn i prisen for varen. Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Ingenting som er gratis i verden. Pris for frakt er nok bakt inn i prisen for varen. De fleste er vel smarte nok til å skjønne at det er totalprisen som teller. Butikker med gratis frakt (play og cd-wow) har ofte lavest pris uansett. Og nei, frakten er ikke inkludert hos dvdsoon. Hvis du bestiller 1 dvd blir frakten 3,95 CAD sendt med flypost. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 OT: Er PS2 dvd spilleren sonefri? el kan man gjøre den sonefri? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå