xtrail2 Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Har nettop fått meg en Nokia E65 som ser ut til og vere en fin telefon, men jeg har problemer med og koble til Wlan på telefonen. Den finner trådløst nett av og til. som oftest finner den ikke nett i det hele tatt selv om jeg sitter ved siden av en trådløs Router. Har testet med mange forskjellige nett, men det er det samme uansett hva jeg gjør. I menyen Wlan-veiviser og tilkoblings behandling finner den aldrig noe nett. Er det noe spesielt med denne telefonen som jeg må gjøre eller er det bare og sende den tilbake til butikken og få en ny. Det er Wlan delen jeg er mest ute etter så jeg har lurt på og få den byttet i en annen telefon men vet ikke hva. Hadde tengt og instalere Skype på den. Har sett litt på E61i men den er litt stor. Er det noen som har noen tips og komme med. Takk. Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Ehm, kanskje du burde kontakte www.Nokia.no eller kan du dra ned til butikken du kjøpte fra og spørre dem. Men jeg tror nok det er feil med mobilen. Lenke til kommentar
xtrail2 Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Ehm, kanskje du burde kontakte www.Nokia.no eller kan du dra ned til butikken du kjøpte fra og spørre dem. Men jeg tror nok det er feil med mobilen. 8635508[/snapback] Fikk sent mobilen tilbake til butikken og har nå kjøpt en ny men det er samme problemet her også. Er ikke så enkelt og dra ned til butikken når telefonen er kjøpt på nett... Finner trådløs nett og når jeg kobler til får jeg beskjed om at(Kan ikke koble til finner ikke wlan) har prøvd med wep-wpa2 og åpent. samme feil uansett.. Tips........ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå