Gå til innhold

Lefdal og reprasjonstid


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Før att häva køpet må du ge dem ett skriftligt brev där det står att de må fixa tingen innom 2uker ellers så häver du køpet. Det beskedet gav forbrukerådet. Säkert før att ha det dokumenterat om man gett dem muligheten och att det är dokumenterat. Intressant om Lefdal sentralt blir raske med løsning.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Vil bare komme med ei oppdatering på saken siden sist,

 

har ikke hadd så mye tid eller ork til å holde på med saken i det siste, da jeg har flyttet samt begynt i ny jobb.

 

Har hadd jevnlig kontakt med Lefdal HK (epost). der de sier at de skal løse saken så snart som mulig. Og at de skal kontakte meg, slik at vi kan finne ei løsning.

 

Sist fikk jeg en epost fra dem i går der de lover å ringe meg slik at vi kan får ei løsning på saken.

 

Dette er altså over 1 og en halv måned etter at jeg klagde/ga beskjed til hk.

 

Hvis dette er så raskt som mulig så vet ikke jeg. Så det blir nok å levere inn en klage til forbrukerrådet nu, så får vi se hvem som jobber raskest. Er det forbrukerrådet eller Lefdal HK?. Det blir sdet pennende å finne ut av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...