Frohman Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 jeg vet ikke hva som er vitsen med reinkarnasjon,,, mange sier jo at er du snill i dette livet, får du ett bedre liv neste gang.. men om man kommer til paradis så er jo det bare superdupert da treffe igjen alle gamle kjente som jeg har mista på veien.. 8695058[/snapback] Paradiset virker litt kjedelig. Spille masse data, bli lei. Ha masse sex, bli lei. Nei, vent, dette er ikke lov. Drepe folk for moroskyld, bli lei. Nei, ikke lov. Og her skal du være for alltid. Geeeeez! Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 død er ett "dødt" verb for å si det sånn kanskje det var slik du mente det, enkelt og greit? Lenke til kommentar
wan Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Alle er vel enige i at evig liv er mer skremmende enn evig søvn? Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Paradiset virker litt kjedelig. Spille masse data, bli lei. Ha masse sex, bli lei. Nei, vent, dette er ikke lov. Drepe folk for moroskyld, bli lei. Nei, ikke lov. Og her skal du være for alltid. Geeeeez! 8695145[/snapback] Hva med å få live-konsert fra Elvis Presley? bæble litt med Malcolm X feks? tror at paradis er der mennesker endelig får oppleve sjelefred, det vi søker mest av alt her på jorden.. en endelig ro i sjela vår.. og at ALT vi har lurt på hele livet blir endelig tilfredsstilt.. for ikke å snakke om de vakre omgivelsene .. og hvem har sagt at masse data eller masse sex ikke er lov? hvis det står skrevet noe sted i bibelen (ikke data da selvfølgelig) så husk at det er mennesker som har skrevet den da, og at det er deres tolkning av hva Gud vil for oss mennesker,, hadde venta med å dra forhastede konklusjoner om hva som ikke er lov, til jeg hadde prata med Sjefen sjøl.. Endret 24. mai 2007 av Melisma Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Alle er vel enige i at evig liv er mer skremmende enn evig søvn? 8695192[/snapback] jeg er ikke enig i den.. Lenke til kommentar
wan Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Hva med å få live-konsert fra Elvis Presley? bæble litt med Malcolm X feks? tror at paradis er der mennesker endelig får oppleve sjelefred, det vi søker mest av alt her på jorden.. en endelig ro i sjela vår.. og at ALT vi har lurt på hele livet blir endelig tilfredsstilt.. for ikke å snakke om de vakre omgivelsene .. 8695212[/snapback] 100 år, 10000 år, 100000 år, osv, osv. Du får aldri ro, du får aldri fred. Skremmer ikke dette deg i hele tatt? Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 100 år, 10000 år, 100000 år, osv, osv. Du får aldri ro, du får aldri fred. Skremmer ikke dette deg i hele tatt? 8695232[/snapback] mente når man dør så kommer man til paradis og får sjelfred.. tror ikke på at jeg kommer til å vandre rundt meningsløst i millioner av år da... det tror ikke jeg ihverfall.. Lenke til kommentar
wan Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 mente når man dør så kommer man til paradis og får sjelfred.. tror ikke på at jeg kommer til å vandre rundt meningsløst i millioner av år da... det tror ikke jeg ihverfall.. 8695268[/snapback] Hva tror du da? Jeg ser på livet som en form for velsignelse, det at livet går rundt slik at vi slipper kjedsomheten. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 og hvem har sagt at masse data eller masse sex ikke er lov? hvis det står skrevet noe sted i bibelen (ikke data da selvfølgelig) så husk at det er mennesker som har skrevet den da, og at det er deres tolkning av hva Gud vil for oss mennesker,, hadde venta med å dra forhastede konklusjoner om hva som ikke er lov, til jeg hadde prata med Sjefen sjøl.. 8695212[/snapback] Bibelen sier det. Kristne baserer sitt liv etter Bibelen, så du kan resten av regla. Lenke til kommentar
wan Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Det er ikke snakk om millioner av år, det er snakk om en evighet. Tygg på ordet og betydningen av noe som er evig. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Hva tror du da? Jeg ser på livet som en form for velsignelse, det at livet går rundt slik at vi slipper kjedsomheten. 8695295[/snapback] jeg mener det jeg skrev om at vi kommer til paradis når man dør og oppnår sjelfred osv.. det er det ultimate av lykke og ro.. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Bibelen sier det. Kristne baserer sitt liv etter Bibelen, så du kan resten av regla. 8695305[/snapback] det er ihvertfall en viktig bok med mange gode råd og leveregler.. men om man lever punkt og prikke etter den vet jeg nå ikke,, har ikke pratet med alle verdens kristne jeg.. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 det er ihvertfall en viktig bok med mange gode råd og leveregler.. men om man lever punkt og prikke etter den vet jeg nå ikke,, har ikke pratet med alle verdens kristne jeg.. 8695470[/snapback] I følge boken skal man jo det, da, men den delen kan vi jo bare forkaste, så kan vi forkaste resten også. Tråden går av skinnene, vi diskuterer ikke om man skal følge Bibelen eller ikke i denne tråden. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 ja trådstarter gjør det veldig klart at han bare er interessert i å høre ateistene sine synspunkter for hvorfor Gud finnes (ironisk nok) og at de som er troende ikke skal uttale seg her, så da har jeg ikke noe mer her i denne tråden å gjøre egentlig.. skulle vel ikke vært her i det hele tatt.. men men Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) ja trådstarter gjør det veldig klart at han bare er interessert i å høre ateistene sine synspunkter for hvorfor Gud finnes (ironisk nok) og at de som er troende ikke skal uttale seg her, så da har jeg ikke noe mer her i denne tråden å gjøre egentlig.. skulle vel ikke vært her i det hele tatt.. men men 8695579[/snapback] Jo jeg tror de fleste liker ditt nærvær, BLI! Ingenting er mere skapende enn å få alles' innsyn i enhver sak, enten dem er ateister eller teister. Endret 24. mai 2007 av Databamse Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 ja, men det at jeg er her, er OT hahaha :!: men enig i det at diskusjonen blir vel litt kjedelig om alle er enig, selvom det er det de fleste diskuterer for hehe,, ironisk det der men hvis noen spør meg direkte om noe eller quoter meg så skal jeg svare selvfølgelig,,, Lenke til kommentar
kjetil02 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 vi kommer til paradis når man dør og oppnår sjelfred osv.. det er det ultimate av lykke og ro..8695439[/snapback] Det høres rolig ut å være død også... Og mange ganger når jeg hører snakk om de forskjellige himlene, nirvanaene, mokshaene eller hva det nå er, så er det ro og hvile som går igjen. Det er nesten som at folk har skjønt at evig død er det eneste logiske, men de må likevel strø litt sukker på... Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Det høres rolig ut å være død også... Og mange ganger når jeg hører snakk om de forskjellige himlene, nirvanaene, mokshaene eller hva det nå er, så er det ro og hvile som går igjen. Det er nesten som at folk har skjønt at evig død er det eneste logiske, men de må likevel strø litt sukker på... 8695920[/snapback] Her er hva johannes "så" da han så himmelen: Han som talte med meg, hadde en målestang av gull. Med den skulle han måle byen og dens porter og murer. 16 Byen var bygd som en firkant, og den var like lang som den var bred. Med målestangen målte han byen: Den var 12 000 stadier lang og like bred og høy. 17 Han målte også bymuren: Den var 144 alen høy etter menneskenes mål, som også er englenes mål. 18 Muren var bygd av jaspis, og byen selv var av rent gull, lik det klareste glass. 19 Grunnsteinene i bymuren var prydet med edelstener av alle slag. Den første grunnsteinen var av jaspis, den andre var av safir, den tredje av kalsedon, den fjerde av smaragd, 20 den femte av sardonyks, den sjette av karneol, den sjuende av krysolitt, den åttende av beryll, den niende av topas, den tiende av krysopras, den ellevte av hyasint, den tolvte av ametyst. 21 De tolv portene var tolv perler, hver port laget av en eneste perle. Gaten gjennom byen var av rent gull, gjennomsiktig som glass. Vel, det er synd det ikke er færre rappere o.l som er kristne, for det er ingen tvil om at himmelen blir *bling-bling*. "The lords people pimpi'n for eternity long". Jeg kjenner jeg er lite sugen på en daff passiv tilstand, så jeg er klar for litt liv når jeg dør. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Hva med å få live-konsert fra Elvis Presley? bæble litt med Malcolm X feks? 8695212[/snapback] Stakkars Elvis Presley og Malcolm X, den ene må bruke resten av evigheten til å spille konsert for en haug med idioter, den andre må sitte å snakke om negere og islam med en rekke ubrukelige folk Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Hva med å få live-konsert fra Elvis Presley? bæble litt med Malcolm X feks? 8695212[/snapback] Stakkars Elvis Presley og Malcolm X, den ene må bruke resten av evigheten til å spille konsert for en haug med idioter, den andre må sitte å snakke om negere og islam med en rekke ubrukelige folk 8696243[/snapback] hahahahaha ja, snakk om skjebne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå