Nessi Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Hei Igår satt jeg å spilte musikk, ikke serlig høyt, har spilt høyere mange ganger før, roa ned og satte på en annen sang, hørte da forferdelig skrammel i ene elementet, akkurat som det var sprengt. Den skramler på mange toner, men hører til tider ikke noe, bare hvis jeg skrur opp ganske mye. Så jeg lurer på om den virkelig er sprengt, er en 10" Kevlar element vi snakker om. Prøvd å søkt på ebay og google, og finner ikke noen plasser de selger sånne elementer, er også ganske umulig å finne ut noe om høytalerne. Håper noen kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Bare å starte å feilsøke da. -Sjekket alt av kabler? -Sjekket høyttalerene på en annen forsterker evt motsatt? Endret 19. mai 2007 av GnoMiz Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2007 Har kobla ut det elementet, og da er lyden helt fin, jeg har hatt 3 forrsterkere i siste tiden. En Pioneer som jeg lånte av broren min. og en sony som var så dårlig at jeg solgte den. og nå har ej harman kardon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Håper du har H/K'n lenge, da det er kvalitet til de grader. Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 Ja jeg er veldig fornøyd med h/k min, mye bedre enn sony ivertfall. Men er mer bekymra for det er umulig å finne like elementer Lenke til kommentar
nets Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Hvordan kan en høyttaler bli sprengt? Mener kobbertrådene brenner opp jeg pga. for mye strøm. Endret 20. mai 2007 av Nets Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Hm, er bare det jeg kaller det, er ikke sikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå