nomore Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Hei Eg liker ikke kroppshår, men har lært meg å leve med noe. Men nå har eg fått et stadig økende problem med hår på ryggen, noe som er for min del uakseptabelt. Derfor kjøpte eg hårfjerningskrem fra Veet(den med svamp) og smørte inn ryggen med denne. Følgte bruksanvisningen punkt for punkt og resultatet ble hårfri rygg(for en periode). Problemet som oppsto var at i ettertid har hele ryggen vært dekket til med kviser. Eg har opplevd å få ei eller to kviser på ryggen om gangen, men nå snakker eg om 5-15 stk(store) som både er stygge og ømme. Andre deler av huden på ryggen har også blitt veldig sår og øm. Har eg gjort noe galt, var det noe galt med akkurat den veet'en eg brukte, eller burde eg ha forstått det var ugler i mosen da disse kun er å få på europris? Som sagt, eg fulgte bruksanvisningen og oversteg aldri 6 minutter totaltid. Er det noen andre som har brukt denne og fått samme resultat? Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Ikke bruk Veet, Veet is no good. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2007 Eg har brukt Veet std i årevis(den med "sparkel") på intime områder + mage. Ikke noe problem der. Er derfor eg reagerer litt. Lenke til kommentar
Nemi2003 Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Den beste fra Veet er den med "sparkel" med silkeekstrakter, den reagerer jeg i hvert fall ikke på i det hele tatt. men, jeg har hørt flere som har reagert på den med svamp, blant annet så fikk søstra mi 2. grads forbrenning av den. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 @nomore: du som har brukt det i årevis. Tar det lang tid før hårene vokser ut igjen? Og vokser de fortere, tregere, tynnere, hardere? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Det med veet, hvor langt hår er det mulig å ta da ? Man kan liksom ikke ta veet på hue , når man har lagt hår også forsvinner det ? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 @nomore: du som har brukt det i årevis. Tar det lang tid før hårene vokser ut igjen? Og vokser de fortere, tregere, tynnere, hardere? 8714773[/snapback] Nah, merker ikke noe bortsett fra normal modning/eldring av hårene i grunn. At de blir tykkere eller vokser raskere ser eg på som en ren myte. Dersom eg skal holde området rundt penis/baller helt fritt for hår må eg bruke veet ca 1-2 ganger pr to uker, samt barberhøvel annenhver dag ca. Men slik det er i dag bruker eg veet ca 2-3 ganger pr måned samt barberhøvel når eg føler for det eller har tid, og resultatet er eg fornøyd med. Det med veet, hvor langt hår er det mulig å ta da ? Man kan liksom ikke ta veet på hue , når man har lagt hår også forsvinner det ? 8714788[/snapback] Tja, et par cm tror eg er i lengste laget. Poenget er jo at kremen skal komme tettest mulig ned og rundt roten av håret. Jo lengre det er jo vanskeligere er det. Skal man barbere langt hår vil det da være greit å barberer bort det lengste først, og så bruke veet etterpå. Men tilbake til veet kremen som gav meg kviser så har eg først nå begynt å bli kvitt kvisene. Men fortsatt er enkelte områder på ryggen både røde og/eller ømme. Skremmende i grunn. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hvis du hadde kviser på ryggen fra før, og bruker Veet og får enda fler, betyr jo det at Veet reagerte med huden din. Ikke bruk alkoholbaserte løsninger etter fjerning av hårrøttene. Soling og svette bør unngås de første 24 timene siden porene er fremdeles åpne og de bruker litt tid til å lukkes.. Håper dette hjalp.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå