Zemeckis Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Hei Har en 89 modell Volvo 245 med B230FK fra 95 modell Volvo 940(lavtrykksturbo). Har kun det orginale eksosanlegget på den å og ønsker litt mer grom lyd fra den. Lurte på om jeg skulle kjøpe meg JT effektanlegg. Må vel gjøre litt diverse da jeg har katalysator. Hvordan er egentlig passformen for JT anleggene? Har hørt at man må tilpasse endel. Hvilken pakke skal jeg gå for? Vil jeg får problemer om jeg velger den pakka med kun 1 lydemper i f.eks EU-kontroll? Er enda litt under 2 år til neste gang da. Lenke til kommentar
b230ft Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 passformen varrierer litt, virka som det var et parti de hadde øl på jobb mens de laga eller noe! helt elendi, men ellers er de ikke så værst faktiskt. bare pass på å bruk skikkelige klemmer, så du får det orntli tett. jeg fraråder deg på det sterkeste å ha 1 demper, høres ut som en båt. så jeg ville hatt 2 potter, å droppa katten. bare lage til med rør stusser på katten, slik at du kan smette den på om du evt skulle bli tatt i teknisk, eller til neste EU Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 Hmm, ok. Hvis jeg skal droppe katta må jeg vel ordne meg et hull for lambda i downpipen da. Får se hva jeg gjør, har ikke akkurat så veldig mye utstyr for å gjøre slikt. Lenke til kommentar
b230ft Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 downpipe til 940..? lamdaen sitter 5cm+- etter turboen orginalt. må nok kappe den og korte inn et par cm, ellers vil eksosen komme litt for langt ned. ellers er det jo ikke noe prob å sveise inn en "bung" til lamdaen.. bare snakke med f.eks svendsen eksos eller ei sjappe som har sveiseapparat, så fikser de det på et par min å sikert ike mer enn en 20pakning;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå