Gå til innhold

Problem med Nokia E65

Anbefalte innlegg

Hei! :)

Har et spørsmål angående min søsters nokia e65.

Når hun skal skyve tastaturet inn, så hender det seg at telefonen

slår seg av helt uten videre. Dette har skjedd en

rekke ganger nå! Den har også slått seg av da den har

vært i veska hennes, uten at hun har rørt den.

Jeg tenkte at det kanskje kunne være ustabil firmware,

eller kontaktsvikt.. har ikke oppdatert firmwaren. Men er det noen

her som vet sånn ca hva problemet kan være?

Takker for svar :D

Endret av Alfa_Romeo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kan det være dårlig batteri? Det jeg mener er at batteri er ødelagt og går tom fort.

Du kan jo prøve å full lade den og følge med på den :hmm:

Oppgradere firmware selv er det siste jeg kommer til å gjøre, det endte ikke godt :( R.I.P

Endret av MercedesMotor
Lenke til kommentar
Hei! :)

Har et spørsmål angående min søsters nokia e65.

Når hun skal skyve tastaturet inn, så hender det seg at telefonen

slår seg av helt uten videre. Dette har skjedd en

rekke ganger nå! Den har også slått seg av da den har

vært i veska hennes, uten at hun har rørt den.

Jeg tenkte at det kanskje kunne være ustabil firmware,

eller kontaktsvikt.. har ikke oppdatert firmwaren. Men er det noen

her som vet sånn ca hva problemet kan være?

Takker for svar :D

8633372[/snapback]

Hei, sliter akkurat med det samme problemet, så venter til det blir utgitt ny firmware.

Lenke til kommentar

Dette høres misstenkelig likt ut som et problem jeg hadde på 2 forskjellige nokiatelefoner for ganske mange år siden. Telefonene slo seg plutselig av i lomma, og om man gjorde en bevegelse med dem i hånda som gjorde at batteriet ble trykket litt frem eller tilbake slo de seg av.

Begge gangene var det et hardware problem, og komponenter ble byttet.

Jeg vil tro at dette er et hardware relatert problem siden det høres så likt ut. Den slår seg av i veska (sikkert pga vibrasjoner) og når man skyver inn tastaturet (sikkert det også pga vibrasjoner).

Lenke til kommentar
Dette høres misstenkelig likt ut som et problem jeg hadde på 2 forskjellige nokiatelefoner for ganske mange år siden. Telefonene slo seg plutselig av i lomma, og om man gjorde en bevegelse med dem i hånda som gjorde at batteriet ble trykket litt frem eller tilbake slo de seg av.

Jeg vil tro at dette er et hardware relatert problem siden det høres så likt ut. Den slår seg av i veska (sikkert pga vibrasjoner) og når man skyver inn tastaturet (sikkert det også pga vibrasjoner).

8694714[/snapback]

Okey! takker for svar :)

Får prøve å oppdatere firmware først.. Hvis det ikke ordner seg, får hun rett og slett sende den inn på verksted da..

Lenke til kommentar

8694714[/snapback]

Okey! takker for svar :)

Får prøve å oppdatere firmware først.. Hvis det ikke ordner seg, får hun rett og slett sende den inn på verksted da..

8700480[/snapback]

Jeg også hadde dette problemet, telefonen slo seg faktisk av under samtaler også..

Sendte den inn på service, og har ikke hatt problemet siden.(Ca 5 uker siden jeg fikk den igjen)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...