ELWiss Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Hvis det er en ting jeg skulle klage på, vedrørende det nye forumet, måtte det være at smily'ene ikke blir satt inn der markøren blinker i meldingen jeg skriver. Litt kjipt når jeg leser gjennom meldingen før jeg poster den, og finner flere plasser der et lite smil kunne passet inn. Må liksom skrive smilet inn manuelt Vet det egenlig er en bagatell, men det kan da ikke være såå vanskelig å fikse ? Noen andre som reagerer på det? ELWiss Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Skriver inn alle smileyene mine manuelt jeg ellers blir jeg nødt til å flytte den ene hånda opp til musa og det tar en evighet. På dette forumet har jeg slått av similey bildene da. De er stygge som fy. Forøvrig tror jeg faktisk ikke det er teknisk mulig å fikse det du ber om. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Skriver inn alle smileyene mine manuelt jeg ellers blir jeg nødt til å flytte den ene hånda opp til musa og det tar en evighet. På dette forumet har jeg slått av similey bildene da. De er stygge som fy. Du er så smart Forøvrig tror jeg faktisk ikke det er teknisk mulig å fikse det du ber om. Det er fullstendig mulig å gjøre. Andre forumer som tournament.com har ikke dette problemet i det hele tatt, selv om de kjører vbulletin da, men det er da fullstendig mulig å gjøre det ja. Tror heller det kommer ann på hvor mye amund har lyst til å fikle med forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå