ostepop Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 hei på mitt ADSL modem er det 2 utganger kan jeg kople til en til datamaskin da.... bruker nå utgang 1 med orginal kabel........ mvh Egil P Lenke til kommentar
Xizor Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 Hvilket modem og leverandør har du? Lenke til kommentar
ostepop Skrevet 27. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2001 husker ikke helt navnet det er laget i israel i alle fall der er, og det er et telenor pepa Lenke til kommentar
w-maker Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 Tror ikke det går.... Vil tro at disse to utgangene er koblet sammen og derfor kan kun en brukes... Vil tro at den ene utgangen er en krysset versjon av den andre.. Lenke til kommentar
tellus Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 kan bare bruke den ene utgangen på mitt orckit modem fra telenor. Lenke til kommentar
flabben2k Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 Det e noen adsl modem som har 2 utganger, plus en utgang til tlf, men det e vanlig med bare 1, stå noe i noen av papirene ka den andre utgangen kan brukse til, husker ikke helt. Lenke til kommentar
irfan Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 Du kan bruke to nettverks kort. Ett til adsl tilkoblinga og et til nettveket. Så kan du gå på internett på den andre dataen din! Lenke til kommentar
Red Dog Skrevet 31. desember 2001 Del Skrevet 31. desember 2001 De to utgangene på ADSL Modemet er et til 10MBit's og en til noe annet spessielt.. har det på mitt Telenor ADSL Moden fra Alcatel.. Det er oxo en som skal kobles til fordeleren. Du kan IKKE bruke begge utgangene på ADSL Modemet, bare den med som er merket LAN eller Ethernett, og maskinen som har tilkoblet ADSL modemet kan ha to nettverkskort i seg, ett til modemet og et til Lokalnettet og bruk RASPPPOE (kan finnes hos Telenor Supportsidene og hvordan det brukes) for det er raskere og bedre og hvis du har 98SE, ME, 2000 eller xp kan du bruke ICS (Internett Connection Sharing) som er gratis og interigert i De windows'ene til å dele internetten... (dette kan ikke brukes med bruk av Telenor CD'en..) det er det smarteste og lureste å gjøre.. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 31. desember 2001 Del Skrevet 31. desember 2001 Du kan vel også kjøpte en router for å få flere maskiner på internett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå