Gå til innhold

Kjøpe sokkel LGA775 eller beholde AM2?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Desktop versjonen av 10h kommer til jul og skal være kompatibel med am2.

8634359[/snapback]

Hva er nu så 10h? Og hvor stor forskjell er det på feks conroe serien mot disse 10h serien? Å hva vil prisen bli på? bare sånn ca.

Takk for svar =)

Lenke til kommentar

Jeg ville ha beholdt AM2 og satset på K10.

ja sokkel am2 støtter de nye prosessorene, men med redusert ytels iforhold til am2+/am3.

8634875[/snapback]

Ytelsestapet blir svært neppe merkbart.

Hva er nu så 10h? Og hvor stor forskjell er det på feks conroe serien mot disse 10h serien? Å hva vil prisen bli på? bare sånn ca.

8635356[/snapback]

10h Family Processors er AMDs interne navn på K10, eller Barcelona, som er deres neste prosessor-generasjon. Denne blir lansert innen noen måneder, uten at vi vet eksakt tidspunkt. Foreløpig har AMD vært sparsommelige med å vise benchmarks, men det begynner å komme frem en god del tekniske detaljer. Mange av dem finner du i denne tråden:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=759558&hl=

Endret av Quintero
Lenke til kommentar
Jeg ville ha beholdt AM2 og satset på K10.

ja sokkel am2 støtter de nye prosessorene, men med redusert ytels iforhold til am2+/am3.

8634875[/snapback]

Ytelsestapet blir svært neppe merkbart.

8635356[/snapback]

10h Family Processors er AMDs interne navn på K10, eller Barcelona, som er deres neste prosessor-generasjon. Denne blir lansert innen noen måneder, uten at vi vet eksakt tidspunkt. Foreløpig har AMD vært sparsommelige med å vise benchmarks, men det begynner å komme frem en god del tekniske detaljer. Mange av dem finner du i denne tråden:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=759558&hl=

8635529[/snapback]

Takk for det det klaret opp litt! Jeg har fått et tilbud å bytte mitt M2N32 SLI-Deluxe wifi edt. med 4600+ prosessor mot et P5B deluxe wifi edt. med en ukjent 2 kjerners prosessor så jeg tror jeg bare takker nei da.

Endret av SirSalemonsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...