Thor. Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Jeg kom på en genial ide om hvordan jeg kan spille samtidig som jag ligger i sofaen. Det jeg trenger er å kunne bruke gamepaden som et minitastatur på denne måten for eksempel: piler går til d-pad/analog stikke høyre/venstre museklikk = L/R knappene attack = en knapp Spesialegenskaper= noen knapper osv.... Jeg bruker en logitech chillstream kontroller (Har to i huset) Hvor kan jeg finne et slikt programm som vidresender slike signaler? Dårlig forklart Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Du mener at du vil bruke en håndkonsol for pc (alá til PS2 osv.) istedetfor mus? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Dette programmet er hva du trenger: ControlMK. Det kan brukes til å mappe alle tastaturfunksjonene til hva som helst av annet utstyr. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2007 xerminx: Jeg mener å bruke en gamepad til og styre bestemte taster med Isbilen: Takk. Hvordan kunne du komme med et så bra svar med en gang? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Jeg bruker det selv. Digg å koble TV-en til PC-en og styre hele greia med X360-kontroller fra sofaen. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2007 Jeg bruker det selv. Digg å koble TV-en til PC-en og styre hele greia med X360-kontroller fra sofaen. 8633940[/snapback] Digg ja Bare en mangel. Jeg hentet et bilde på google for og få orden over alle tastene men den mangler D-pad-en.. Rart den ikke ble registrert. Har du noen løsning på dette siden du bruker programmet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå