Fin Skjorte Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 (endret) Ser det dukker opp tråder, med temaer som strengt tatt kunne vært tatt opp i de ulike lag-trådene. Så har derfor satt opp en liten liste med de lagene som har fått sin egen tråd, slik at det skal bli lettere å finne frem til dem, og slik at man unngår å måtte lese flere tråder for å lese om hvert lag. Skulle det dukke opp flere så gi meg en PM, så legger jeg de inn! Norges Fotball Landslag Norske lag Viking FK SK Brann Rosenborg BK Vålerenga IF IK Start Lillestrøm SK FC Lyn Odd Grenland Stabæk IF Bryne FK HamKam Engelske lag Leeds United Manchester United Liverpool FC Chelsea FC Arsenal FC Newcastle United Tottenham Hotspur FC Blackburn Rovers Aston Villa Spanske lag Real Madrid FC Barcelona Atletico Madrid Sevilla Fútbol Club S.A.D Generell tråd om spansk klubbfotball Italienske lag AS Roma Italiensk Serie A AC Milan Generell tråd om italiensk klubbfotball Inter (FC Internazionale Milano) Tyske lag Generell tråd om tysk klubbfotball Stengte Tråder Arsenal FC Stabæk IF Bortelaget (ekstern lenke) Endret 31. august 2010 av Fin Skjorte Lenke til kommentar
Helpel Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hvor ble det av andre torlag som Benfica? Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Vålrenga IF det skrives Vålerenga IF eller Vålerenga Fotball om du vil;) Meg som er litt pirkete i dag:p Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Han skrev Chelsea feil også.... Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 Vålrenga IF det skrives Vålerenga IF eller Vålerenga Fotball om du vil;) 9099815[/snapback] Han skrev Chelsea feil også.... 9099925[/snapback] Beklager! Er rettet opp nå! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Legger du til AC Milan-tråden Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Legg til Alta I.F tråden da 1 Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Legg til Inter milan https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=879998 Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Legg til Sevilla tråden, por favor. Endret 18. desember 2008 av Eivicious Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 Da er sevilla lagt til! Gjerne send meg melding om nye tråder per PM! Det går gjerne lengre tid mellom hver gang jeg selv er innom tråden, slik at den faller ut fra "Mine innlegg" og derfor får jeg ikke med meg oppdateringer! Lenke til kommentar
tonymb Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Legg til denne: Sarpsborg 08 FF Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Førsteposten her er for å samle de ulike trådene som finnes for ulike lag her på forumet for oversiktens skyld. De aller fleste klarer nok å finne hjemmesidene for de ulike lagene, selv om man bare har karakteren E i google-skills! 1 Lenke til kommentar
TolLefsa Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Synes virkelig vi burde lage en Tromsø IL tråd. eller Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 Bare lag en tråd du, skyt inn litt info om laget i først post og send meg en PM så legger jeg inn link i denne tråden! Lenke til kommentar
Aalesund Fotball Klubb Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Legg til AaFK (Aalesund) også da? Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2009 Legg til AaFK (Aalesund) også da? Gi meg linken! Send gjerne PM og da det kan gå lang tid mellom hver gang jeg er innom denne tråden! Lenke til kommentar
seriemester2013 Skrevet 26. juli 2021 Del Skrevet 26. juli 2021 Lage en slik tråd, og ikke ha med godset? Var da en av de mest postede trådene i gamle VGD Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 26. juli 2021 Del Skrevet 26. juli 2021 seriemester2013 skrev (13 timer siden): Lage en slik tråd, og ikke ha med godset? Var da en av de mest postede trådene i gamle VGD Tråden er som du ser fra 2007, og ikke oppdatert på 11 år. Du kan jo lage en ny og oppdatert en eventuelt Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 26. juli 2021 Del Skrevet 26. juli 2021 (endret) seriemester2013 skrev (19 timer siden): Lage en slik tråd, og ikke ha med godset? Var da en av de mest postede trådene i gamle VGD Som sagt, tråden er fra 2007 😉 Snikpellik skrev (5 timer siden): Tråden er som du ser fra 2007, og ikke oppdatert på 11 år. Du kan jo lage en ny og oppdatert en eventuelt Trenger vel strengt tatt ikke en ny, bare at en moderator gjør så noen andre kan overta førsteposten og holde den oppdatert 🙂 @Latias Hadde det vært mulig at jeg eller snik for eksempel (om han er interessert) tar over førstepost så vi kan holde den oppdatert? 😁 Endret 26. juli 2021 av KANE2009 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. juli 2021 Del Skrevet 27. juli 2021 KANE2009 skrev (13 timer siden): Som sagt, tråden er fra 2007 😉 Trenger vel strengt tatt ikke en ny, bare at en moderator gjør så noen andre kan overta førsteposten og holde den oppdatert 🙂 @Latias Hadde det vært mulig at jeg eller snik for eksempel (om han er interessert) tar over førstepost så vi kan holde den oppdatert? 😁 Jeg får ikke lagt deg til som trådstarter siden du ikke har innlegg som er eldre enn førsteposten (dette var mulig å fikse manuelt før oppgraderingen, men virker ikke som at det er det nå). Så da er alternativene at du/noen starter en ny tråd (gjør gjerne det fordi denne er ganske utdatert), evt. post en oppdatert liste som jeg kan lime inn i førsteposten 🙂 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå