Fear the Scare Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Jeg vet om mange anti-virus programmer...problemet er at man ikke kan "prøve" alle samtidig... men hvilket Anti-V program rekommendere du?? trenger det fordi pc'en min er så treg fortid pluss at jeg har pop-up virus på den ... ps: når vi er på pop-up hva er det BESTE programet som blokkere sånne pop-up virus? Lenke til kommentar
.V. Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Eset Nod32 + Spybot Search&Destroy. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 (endret) Har selv veldig god erfaring med NOD32 fra eset. http://www.eset.com/products/compare.php For å fjerne pop ups og annen spyware kan jeg anbefale: Ad aware Spybot Search and Destroy Spyware Blaster (forhindrer bare, fjerner ikke) Endret 17. mai 2007 av Thorsen Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 det finnes allerede flere slike tråder, dessuten inneholder Den store sikkerhetstråden mye info om dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg