Gå til innhold

Feedback på portfolio side

Anbefalte innlegg

Jeg har satt opp en side i forbindelse med en skoleoppgave. Poenget var å lage en oversiktelig portfolio-side hvor jeg kunne legge ut showreels og demonstrasjoner av arbeidet mitt. Kunne noen av dere ha kikket på siden og kommet med forslag til forbedringer? Jeg kan ingenting om webdesign og programmering. Det var derfor jeg brukte og modifiserte en gratis template.

Metalrabbit.com

Cheers

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ahhh... takker og bukker. Jeg har lenge synes at det var noe rart med siden, ved å flytte headeren litt opp så ble det mye bedre med en gang.

Thumbnails istedet for direkte links.. Got it. God ide.

Jeg får karakter på denne siden iløpet av 2-3 uker. Det var en ting til jeg lurte på: Deadline for å levere inn oppgaven var i går, men er det mulig for de som skal rette oppgaven min å se når siden ble lastet opp? Jeg snakker ikke om å jukse her, men som nevnt, så hadde siden sett bedre ut med headeren lenger opp. Kan jeg fikse på dette uten at det bli oppdaget? Hvis ikke må jeg vente i 3 uker før jeg kan forbedre den. Som dere skjønner har jeg null peiling på web-greier.

Hovedoppgaven var forresten showreelsa, websida gjaldt bare 15%. Uansett, gjerne kom med forslag til flere forandringer. Hadde forberedt meg på at dere skulle "tear me a new one" her.

Endret av no name needed
Lenke til kommentar

Det kan jo hende de allerede har sett hvordan siden ser ut, og at det dermed er for sent å forandre på ting.

Gå du Medier og Kommunikasjon? Hvis lærerne dine har samme kunnskaper om Webdesign som gjennomsnittet, trenger du ikke frykte at de skal finne ut om du forandret den etter deadline eller ikke.

Lenke til kommentar

Jeg går post production and visual effects. Jeg vet at den ene tutoren min har sett siden, men så lenge de ikke kan se på noe kode eller noe sånt at ting har blitt oppdatert og forandret på, så kan jeg gjøre hva jeg vil (bortsett fra å legge ut nye videoer, desverre). Det er ikke snakk om store forandringer, bare noe småtteri i teksten, og flytte på headeren, thumbnails, osv...

Den ene fyren som skal rette saken har PhD i noe server teknologi greier (som du sikkert har merket, er jeg veldig stor på korrekt terminologi), og foreleser blant annet om web design. Jeg tror han kan bittelitt mer en gjennomsnittet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...