aldreyer Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Halloen jeg skal ha meg noen nye dekk til mopeden min. de som er på no er bak: 110/80-17 forran: 90/80-17. jeg skal ha nye dekk. det skal være onklige dekk som muligens må betale litt pennger for. vill ha bak: 130/X-17 forran: 110/X-17 (X= noe lavt noe som eks. 60 eller 70) men jeg har ikke noen erfaring med dekk og slikt, lurte på om dere kunne hjelpe meg og finne noen dekk jeg kan ha på min Aprilia Rs50. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Maxxis Promaxx er billige og veldige bra dekk! Kjøpte meg nye dekk nå, og skulle egentlig hatt de dekkene, men bakdekket var desverre utsolgt verden over, så det ble et mye dyrere bakdekk, men heldig som jeg var hadde vi avtalt pris så jeg slapp å betale noe mer. Maxxis dekka er også nesten like bra på vått som på tørt føre. De jeg har snakka med som kjører med Maxxis dekk er fornøyd, og forhandleren jeg kjøpte dekka mine av sa at han snart kunne kutte ut å forhandle andre dekk enn Maxxis, fordi det var stort sett bare det folk ville ha.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå