Lanka Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Jeg har 3MXeksamen - Privatist på mandag! Og jeg har fulgt undervisning på Bjørknes Privatskole. Jeg har gjort alle hjemmeleksene og gjort det meste som jeg skal. Jeg føler jeg har god kunnskap om alle emnene. Vi fikk så tildelt over 9 tidligere eksamensoppgaver. De enkleste oppgavene tar jeg. Altså alt som har med integrasjon og rekker osv... Men når man begynner på store tekstoppgaver hvor man ofte får : Forklar at A = B så skjærer alt seg. Jeg klarer på en måte ikke å tenke meg til noe selv. Og det er litt frustrerende. Har også fasiten på alle oppgavene, og det virker helt sykt at vi kan få sånne oppgaver når man egentlig ikke gjennomgår sånt når man har det på skolen osv.. Hva kan jeg gjøre for å forberede meg best mulig til eksamen når det kommer til slike oppgaver, og andre oppgaver hvor det er mye tekst. Jeg prøver å lese oppgaven om og om igjen for å klare å få ut det som er relevant osv.. Men hjernen min sier bare stopp når det kommer til sånt. Og når jeg ser på fasiten får jeg en AHA-opplevelse. Lenke til kommentar
Instict Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 har 3mx eksamen på mandag jeg også... Kan ingenting selv:P Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Hvordan gikk det? :O Lenke til kommentar
Instict Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 for min del tror jeg det gikk ganske bra.. For trådstarter har jeg ikke peiling på Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Syns også det gikk bra for min del Fikk ikke til 2 deloppgaver bare. Men resten tror jeg gikk knirkefritt Håper jeg, hvis jeg ikke har driti meg ut på noen slurvefeil. Har eksamensheftet her, så skulle gjerne ha lagt det ut, men har ikke scannemuligheter. Lenke til kommentar
alex2 Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Kan dere fortell hvordan typer oppgaver det var? Hvordan typer sannsynlighetsoppgaver, polarkoordinatoppgaver, rekkeoppgaver osv? Er fryktelig nervøs Nevermind fant det ut! Endret 25. mai 2007 av alex2 Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Hvordan fant du det ut alex2? Lyst til å dele litt? Har 3mx på neste mandag, kommer nok på en 3 hvis jeg er heldig. Lenke til kommentar
alex2 Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Hvordan fant du det ut alex2? Lyst til å dele litt? Har 3mx på neste mandag, kommer nok på en 3 hvis jeg er heldig. 8708708[/snapback] http://www.matematikk.net/ressurser/mattep...pic.php?t=14070 og her er en fra 2006 løsningsforslag http://www.matematikk.net/ressurser/mattep...714deacd5#40486 Lenke til kommentar
Doherty Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Jeg har og 3MX på mandag (4. juni). Noen som har øvingstips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå