Wollan Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Må ikke dømme denne vokalisten for hardt nå. Uansett, er det mange her som har hørt Labries soloalbum "Elements of Persuasion"? Det er kjempebra! Må høres. Endret 4. juli 2007 av Wollan Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Må ikke dømme denne vokalisten for hardt nå. Uansett, er det mange her som har hørt Labries soloalbum "Elements of Persuasion"? Det er kjempebra! Må høres. 9002370[/snapback] *host* Eh, for min del syntes jeg EoP skiva hans var søppel fra ende til annen. Uinspirert og dårlig nu-metal, nei takk... Men, vokalen i seg selv er ålreit. LaBrie synger stort sett veldig bra på skive, det skal han ha. Lenke til kommentar
Wollan Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Må ikke dømme denne vokalisten for hardt nå. Uansett, er det mange her som har hørt Labries soloalbum "Elements of Persuasion"? Det er kjempebra! Må høres. 9002370[/snapback] *host* Eh, for min del syntes jeg EoP skiva hans var søppel fra ende til annen. Uinspirert og dårlig nu-metal, nei takk... Men, vokalen i seg selv er ålreit. LaBrie synger stort sett veldig bra på skive, det skal han ha. 9002967[/snapback] *hark, host, spytt*, uinspirert og dårlig nu-metal? Bullcrap! Endret 4. juli 2007 av Wollan Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Må ikke dømme denne vokalisten for hardt nå. Uansett, er det mange her som har hørt Labries soloalbum "Elements of Persuasion"? Det er kjempebra! Må høres. 9002370[/snapback] *host* Eh, for min del syntes jeg EoP skiva hans var søppel fra ende til annen. Uinspirert og dårlig nu-metal, nei takk... Men, vokalen i seg selv er ålreit. LaBrie synger stort sett veldig bra på skive, det skal han ha. 9002967[/snapback] *hark, host, spytt*, uinspirert og dårlig nu-metal? Bullcrap! 9003226[/snapback] Yes sir, jeg lagde bedre og mer oppfinsomme riff da jeg var 14! Men, hver sin lyst... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå